יו"ר ועדת הכספים היוצא ויו"ר רשימת יהדות התורה, משה גפני, התייחס היום (חמישי) בראיון ל"רדיו קול חי", וחשף כי מפלגתו לא צפויה להשתתף בהשבעת הממשלה ביום ראשון הקרוב. "נוועץ עם חברינו ביהדות התורה ובש"ס, אבל אני לא רוצה להיות בהשבעה". 

כמו כן, התייחס לממשלת לפיד-בנט ולקרב ההאשמות הסוער בין ראשי הסיעות החרדיות לבין יו"ר ימינה וראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט שהתרחש מוקדם יותר השבוע ואמר: "לא להיות תמימים, זו ממשלה נגד היהדות. בנט שקרן, הוא שיקר לבוחריו. גם לנו הוא שיקר, שהברית עם לפיד הסתיימה. בזמן שחטפנו רקטות - שליחיו חילקו טופינים. הוא שקרן כרוני, כמו מאפיה, רק ששם דוברים אמת". 

"יש סדרי עדיפויות, קודם כל יהדות ותורה. לפני אומן וקורונה, הכול באמת עוול שאין כדוגמתו. אבל מה הפיתרון? לחלל שבת? כל מי שלא הצביע לנו, נושא באחריות. נעשה הכול כדי להפיל את הממשלה הזאת. יש שם ניגודים מוחלטים", הוסיף.

בהמשך תקף ח"כ גפני גם את יושב ראש מפלגת הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ' והאשים אותו, כך לדבריו, בכך שלא הוקמה ממשלת ימין. "הכול תוכנן מראש. סמוטריץ' האשם הראשון, הוא היה צריך לתת לנתניהו לנהל מו"מ. אבל האשמים העיקריים זה בנט ושקד. הכול שקרים, הכול תוכנן מראש. הם רצו שנישאר בחוץ".