נשלמות ההכנות לקראת ההצבעה על הקמת ממשלת בנט-לפיד וההשבעה שצפויה להתרחש אחריה. בינתיים, בליכוד יש מי שקוראים להחרים את האירועים.

פעילי הליכוד יצאו הבוקר (ראשון) בקריאה לחברי האופוזיציה הטריים להחרים את אירוע ההשבעה. גורם בליכוד אומר למעריב כי בקרב גוש תומכי הליכוד מתכוונים לדון באפשרות הזאת במהלך היום.

מנגד, בקרב תומכי "גוש השינוי" גוברת ההתרגשות בקרב השרים המיועדים לקראת ההשבעה. החל מהשעה 16:00 יקיימו מחוץ לכנסת פעילי "קריים מיניסטר" וארגוני מחאה נוספים, הפגנת תמיכה בממשלת האחדות תחת הכותרת "כן לממשלת האחדות". ההפגנה תתחיל עם פתיחת הדיון במליאה ועד להצבעה. שיירות כלי רכב מרחבי הארץ מתוכננות להגיע להפגנת התמיכה בשעות הערב. מיד לאחר ההצבעה בכנסת נערכים בארגוני המחאה לחגיגות המוניות בכיכר רבין בתל אביב.

מתנועת קריים מיניסטר נמסר: "ישראל כפסע מהקמת ממשלת אחדות המשקפת את רצון הרוב ומסיום שלטונו הכושל והמושחת של בנימין נתניהו. תוצר של מחאה עיקשת ונחושה, שהפילה את הממשלה והניעה את השינוי ההיסטורי. הגיעה העת לאחדות בעם. לממשלה שתעבוד בשבילנו האזרחים, תאחה את הקרעים ותשים סוף לשיסוי ולהפרד־ומשול של עידן נתניהו".