השר לשעבר, חיים רמון, התייחס היום (ראשון) להקמת הממשלה החדשה בראשות נפתלי בנט. בריאיון לאראל סג"ל ויריב אופנהיימר אמר רמון כי "בנימין נתניהו היה יכול להקים קואליציה בקלות" וכי "ביום שהוא עשה קואליציה עם גנץ הוא ויתר על חלק מהשלטון". 

רמון פירט מדוע לדעתו נתניהו כשל בהרכבת ממשלה ועלול לאבד את ראשות הממשלה: "השנאה הלא רציונלית של אנשים גרמה להם לזרוק לים את הטלית ואת האידיאולוגיות. אף אחד לא היה מוכן להיכנס עם נתניהו למשא ומתן מחשש שהוא ישקר". 

בנוסף לכך, התייחס רמון, שהיה נציגו של בני גנץ במשא ומתן בין הליכוד וכחול לבן לאחר הסבב השלישי של הבחירות, לשיחות שקיים במסגרת זו: "אם נתניהו היה מקשיב לעצה שהצעתי למקורביו והיה מתפטר או יוצא לנבצרות, גנץ היה מנהל איתי משא ומתן מעמדה שבה הוא ראש הממשלה". 

כמו כן, רמון אמר כי "נתניהו עשה הרבה שגיאות, אך גם הרבה דברים טובים. מי שרוצה להפיל את נתניהו, יש שיעשה זאת אך ורק בקלפי ולא באמצעות חקירות ובתי משפט". 

רמון התייחס לתמיכתו בנתניהו בשנים האחרונות: "אני היחיד שהגן על אוסלו ואחרים עסקו רק בנתניהו, עכשיו מכתירים מישהו שעד לפני רבע שעה היה בעיני אנשים פשיסט. אני נשארתי נאמן לעקרונות של זכויות אזרח ונחקרים וכאשר רמסו את זכויות הנאשם, זכויות האזרח נתניהו, יצאתי להגנתו. אני מברך את הממשלה הזאת ומאחל לה כל טוב ומקווה שהיא תצליח למען כולנו אבל זה לא מונע ממני להמשיך להעביר ביקורת. 

רמון התייחס למשפט המתנהל נגד נתניהו בתיק 4,000 ולכך שהתובעת במשפט הודתה כי לא בחנו תכתובות של אילן ישועה עם פולטיקאים נוספים: "בית המשפט קובע שהועלמו ראיות, זו לא פעם ראשונה. העלמת ראיות זה שיבוש הליכי משפט – יש לחקור זאת. כאשר אומרים שנתניהו קיבל מאלוביץ' היענות חריגה, הפרקליטות צריכה להגיד מה היא היענות חריגה. בית משפט תקין ופרקליטות הגונה הייתה מושכת את אשמת השוחד ונשארת עם מרמה והפרת אמונים".