הזמרת אחינועם ניני עוררה אמש סערה לאחר שבמהלך הופעתה בחגיגות הקמת הממשלה בכיכר רבין בתל אביב, צעקה לעבר הקהל במהלך אחד משיריה: "נפטרנו מהמן". ניני, ככל הנראה, התייחסה בדבריה לראש הממשלה יוצא בנימין נתניהו. 

מי שמיהרה לגנות את הדברים בחריפות הייתה אשת התקשורת ג'ודי ניר מוזס, שכתבה בטוויטר: "לא מבינה איך מביאים את עוכרת ישראל הזו אחינועם ניני להופיע ביום השבעת הממשלה. מי המטומטם שנתן לאישה הזאת שמוציאה שם רע לישראל בעולם, להופיע ביום הזה בכיכר רבין. אני מאוד בעד ממשלת בנט. אחת המטרות המרכזיות שלה היא לאחות את השסע בינינו, ניני, היא דלק למדורת שנאת האחים. החלטה מטומטמת".

גם בעולם הפוליטי לא נותרו אדישים לדבריה. שר התרבות חילי טרופר אמר: "זה מכוער בעיניי, יש לי אלרגיה לשנאה זה לא משנה מאיזה צד זה מגיע. אני לא חושב שמשהו טוב יקום מביטויים כאלה בדיוק כמו שכאב לי מאוד לראות אתמול חלק מהביטויים במליאה, השנאות פוגעות בנו יותר מכל דבר אחר".

חבר הכנסת לשעבר אריאל קלנר (הליכוד) עקץ: "מזל שניר אורבך לא הלך להופעה של אחינועם ניני". מי שהצטרף אליו היה חבר הכנסת לשעבר, יואל חסון, שכתב: "אחינועם ניני צריכה לשיר, לא לנאום".

העיתונאי יותם זמרי הוסיף: "אחינועם ניני קראה לביבי הערב 'המן', אגב לא בפעם הראשונה. מסתבר שהיא גם זמרת של כינוי אחד". 

פעילת הימין המוכרת ופליטת "האח הגדול" לשעבר, רונית הביביסטית, צייצה: "אתמול אחרי החגיגות בכיכר וההופעה של אחינועם ניני וברק כהן העילג, הרגשתי מין התרוממות נפש, איחוד בעם, ריפוי ומלא אהבה באוויר. יש להם את זה לאנרכיסטים, ממש נדבקנו ילדי הפרחים".