נדב תמיר, מנכ"ל ארגון ג'יי סטריט ישראל, שדולה אמריקאית פרו-ישראלית, התייחס להקמת הממשלה החדשה, בראשות נפתלי בנט, ועל השפעתה על היחסים עם ארצות הברית. תמיר אמר כי לדעתו "נשיא ארצות הברית ביידן נושם לרווחה. הוא מחובר לישראל בקישקעס והוא רוצה ממשלה שיהיה לו קל לעבוד איתה באופן הרמוני ולפתח איתה יחסים אינטימיים. דבר זה לא ניתן לו עם בנימין נתניהו – הוא התעסק רק בהישרדות הפוליטית והמשפטית שלו ולא עניין אותו יחסי ישראל ארצות-הברית. יש הבדל גדול בין נתניהו לבנט". 

תמיר הסביר מה מתכנן ארגון ג'יי סטריט בכהונת הממשלה החדשה: "אנחנו נקדם מדיניות חוץ אמריקנית שמקדמת את פתרון שתי המדינות וחוזרת לדיפלומטיה עם איראן. נעודד שביידן יעבוד צמוד עם בנט, גנץ ולפיד. אנחנו רוצים יחסים טובים ותקינים בין ישראל לארה"ב".

תמיר המשיך והסביר מה לדעתו צפוי לקרות במערכת היחסים בין ממשל ביידן לממשלת ישראל החדשה, בנושא הסכם הגרעין עם איראן: "אין ספק שהולכים חזרה להסכם הגרעין מתוך כוונה להפוך אותו לחזק יותר, וזה לא משנה מי ראש הממשלה בישראל. עם הממשלה שהושבעה אתמול יש יותר סיכוי שישראל תוכל להשפיע, כי היא תהיה בחדרים ולא תילחם מבחוץ". 

לגבי הסוגיה הפלסטינית תמיר סבר כי "יש קצת תיאום בין ביידן לממשלה החדשה, כי הנשיא אינו מסוגל להשקיע כרגע את האנרגיות בנושא זה – יש להם סדר עדיפויות מטורף. אם לא היה מבצע שומר החומות, שר החוץ בלינקן לא היה מבקר בישראל וביידן לא היה מרים טלפונים. אין ספק שממשל ביידן ינסה לדאגו שלא יהיו פרובוקציות ודברים שימנעו בעתיד סיטואציה שמאפשרת את פיתרון שתי המדינות. הממשל רוצה למנוע סיפוח של יהודה ושומרון, לאפשר עד כמה שניתן זכויות שוות לערביי ישראל – הוא יעשה זאת בשקט". 

תמיר פירט את הפעולות שהוא מאמין שהממשל האמריקאי יעשה בנושא הישראלי והפלסטיני: "יש רצון לפתוח קונסוליה, לחדש את הייצוג הפלסטיני בוושינגטון, לחדש את הסיוע ההומני. הממשל ינסה למנוע בנייה במקומות שימנעו מפתרון שתי המדינות להתרחש".