ח"כ והשר לשעבר דוד אמסלם התראיין היום (שני) בתוכנית "שש עם עודד בן עמי" בחדשות 12. בתחילת הראיון כינה את נתניהו ראש ממשלה, ומשנאמר לו שהוא ראש הממשלה לשעבר השיב: "בשבילי הוא תמיד ראש הממשלה". בהמשך הראיון, שהתנהל בטונים גבוהים טען אמסלם כי לדעתו זו לא הייתה טעות שנתניהו לא כיבד את ההסכם עם גנץ ותקף: "ההסכם הוא סחיטה באיומים. 17 ח"כים עם 17 שרים זה לא מוסרי".

בתשובה לשאלה האם ההצעה של נתניהו לבנט להיות ראש ממשלה עם 6 מנדטים זמן קצר אחרי הבחירות היא גם לא לגיטימית, השיב: "גם כשרצה לסחוט רוטציה, זה לא היה לגיטימי. זו סחיטה באיומים. בפעם הבאה יהיה ח"כ אחר שישתמש ברוטציה גם. אמרתי לנתניהו שההצעה שלו לבנט לא לגיטימית".



לשאלה האם בנט הוא ראש הממשלה שלו, השיב אמסלם: "הוא ראש הממשלה של מדינת ישראל, אבל הוא לא לגיטימי. הם הרסו את המדינה. זה חוקי, אבל זה מסריח. הם אמרו, אנחנו לא עוסקים בנושאים שנויים במחלוקת. אבל אתם ממשלה, אתם אמורים לעסוק בנושאים שנויים במחלוקת".

בסיום, התייחס ח"כ מהליכוד גם לביקורת על החפיפה שערך נתניהו לבנט ואמר: "חפיפה זה דבר משמעותי. אם בנט צריך עוד זמן, נתניהו ייתן לו את הזמן שצריך. נתניהו לא עזב את הארץ".