"ביבי ייקח 15 מנדטים אם יילך לבד": מי שידוע בתור חברו הקרוב לשעבר של ראש הממשלה לשעבר, רוני מאנה, העריך היום (שלישי) בתוכנית "TMI" של מיקי לוין ואביחי קרבצ'יק ב-103FM, תחזית פוליטית על בנימין נתניהו שטרם שמעו כמותה ב-12 שנים האחרונות.

אבל לפני הכל, נשאל איש העסקים מאנה, שהכיר מקרוב את הזוג נתניהו, מה עובר על אשת ראש הממשלה היוצא: "שרה תמיד חושבת שבלי ביבי המדינה לא יכולה להתקיים. ביבי הוא הרבה יותר נורמלי, אני מכיר אותו כמו כף היד שלי. אם יאיר ושרה לא היו מפריעים לו הוא היה מביא 60 מנדטים". "שרה שולטת בצורה אבסולטית בביבי", המשיך. "בלי יועצים טובים אי אפשר להתקדם לשום מקום, רק מי שמתחנף לשרה התקדם".

בנימין ושרה נתניהו  (צילום: מרק ישראל סלם)
בנימין ושרה נתניהו (צילום: מרק ישראל סלם)

ובאשר לתחזית הפוליטית, אמר מאנה: "כמו שצייצתי ראשון - 'תרשמו, יש ממשלת שינוי' - לביבי יש תכנית מגירה. אם לא ייבחר בפריימריז של הליכוד ביבי יקים מפלגה חדשה. היום יש לביבי 15 מנדטים קל". 

"ביבי לא קרא את המפה נכון", הוסיף. "גם קוסם הכי טוב בעולם עושה טעויות. אמרתי עוד לפני שלביבי הייתה קואלציה חלומית עם גנץ, ידעתי גם מה הולך לקרות. אין לאף אחד אינטרס ללכת לבחירות, כי אם הם יילכו לבחירות הם יתפרקו. לכל אחד יש את המצב לשמור על המפלגה והכוח שלו. אם יהיו בחירות עוד שנה, הם עלולים לא לעבור את אחוז החסימה, יהיה פה דבק והיא תחזיק 4 שנים".

לבסוף נשאל מאנה אם יצטרף לנתניהו במפלגתו החדשה, במידה ובאמת יקים כזו, והשיב: "לא, יש לי כבוד".