חבר הכנסת איתמר בן גביר שוחח הבוקר (רביעי) עם ניסים משעל וענת דוידוב על מצעד הדגלים שהתקיים בירושלים וההתפתחויות האחרונות במערכת הפוליטית. בן גביר נשאל בראשית השיחה ב-103FM על הקללות והצעדות שנשמעו במהלך המצעד, והשיב: "היו שם קריאות, קללות גידופים נגד בנט ותתפלאו אני הרגעתי את הקללות והגידופים". 

משעל תהה - "אתה הרגעת קריאות נגד בנט?", וחבר הכנסת השיב לו: "אתה רואה ניסים? תתפלאו. בבלפור אמרו דברים יותר גרועים נגד רה"מ נתניהו ולא ראיתי את התקשורת ולא שמעתי. אז אמרו וצעקו, יש קריאות שאני מתחבר אליהן כמו שהוא שקרן ומכר את המדינה".

משעל כי נתניהו הוא זה שהעביר לידי בנט "את תפו"א הלוהט - מצעד הדגלים". חבר הכנסת השיב לו: "אתה צודק, נתניהו חף מכל ביקורת? יש לי ביקורת עליו. אבל אריה עמית אמר 'יהודים לא צריכים להיות בשער שכם'. אני חרד לגזענות במדינה, תחליפו את המשפט ויגידו 'ערבים לא צריכים להיות ביפו', היינו מתקוממים ואומרים זו גזענות". הוא הדגיש: "איזה מן דבר זה? אני חרד לדמוקרטיה".

המגישים ציינו: "אפשר לטייל בשער שכם ואיפה שרוצים, אבל לעשות את הריקוד שם", בן גביר השיב להם בשאלה: "למה לא? אני לא מבין". הם כינו את הפעילות  - "פרובוקציה", והוסיפו: "איתמר, אתה אוהב מדי פעם לעשות פרובוקציה. לרקוד מול שער שכם זו פרובוקציה מיותרת". חבר הכנסת השיב: "כשהערבים ביפו לדוגמה מניפים דגלי אש"ף אתה תגיד איזה מפגן וחופש ביטוי זו דמוקרטיה במיטבה אבל כשאיתמר בן גביר צועד עם דגל בבירתנו ירושלים זו פרובוקציה? אולי גם לי יש חופש ביטוי? אסור לרקוד? במצעד הגאווה לא רוקדים?".

בהמשך השיחה ציינו המגישים כי בן גביר הוא סמל, מעצם היותו חבר כנסת. "עודה לא סמל? טיבי לא סמל? הם הולכים עם דגלי אש"ף ולהם לא יגידו שזו פרובוקציה, להם לא יגידו אם מותר או אסור לצעוד", השיב, וציין: "עובדים על עוד כמה דברים מתוכננים, אנחנו לא ננוח. בדרום יש לי פרויקטים שאנחנו רוצים לעשות. יש יהודים שסובלים שם".

"אטפל במי שפורע חוק, אין לי בעיה עם בדואים כבדואים", הדגיש בסיום השיחה, "אם מישהו מתעלל ביהודים זו פרובוקציה להגן עליהם? אני לא מבין!".