חבר מועצת העיר חולון, עו"ד ניסן זכריה, הגיש היום (רביעי) הצעה לסדר היום של ישיבת מועצת העיר הקרובה, לפיה ישונה שמה של שכונת "ג'סי כהן" ל"קריית בנימין נתניהו". בבקשתו, כתב עו"ד זכריה כי "הבחירה בראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו היא בחירה טבעית, לאור פועלו ותרומתו למדינה".

חבר המועצה הוסיף כי השכונה "סבלה במשך שנים מקיפוח מתמשך של הרשות המקומית". לדבריו, לאור אישורה העתידי של תכנית "בינוי פינוי" בשכונה, הוא מציע לשנות את שמה. את מכתבו חתם זכריה בבקשה ישירה לראש העירייה, מוטי ששון, וכתב לו "ראש העירייה הנכבד מתבקש להביא את הצעתי לסדר היום".

ההצעה לשנות את שמה של שכונת ג'סי כהן (צילום: רשתות חברתיות)
ההצעה לשנות את שמה של שכונת ג'סי כהן (צילום: רשתות חברתיות)

גם אם ההחלטה תתקבל, לא יהיה מדובר בצעד תקדימי בחולון. בשנות ה-90 העירייה החליטה לקרוא את הפארק העירוני על שמו של ראש הממשלה לשעבר שמעון פרס, עוד בחייו.

חבר המועצה ניסן זכריה מסר: "אני מודע לכך שיש מי שמרים גבה לנוכח הצעתי, כתושב ג'סי כהן, אני חייב לציין שהשכונה זקוקה לשינוי תדמיתי ושינוי השם בהחלט יכול לבשר משהו חדש ומרענן, אני חייב לציין ששינוי שם השכונה ל "קריית בנימין נתניהו" תוסיף לשכונה\ למרות הביקורת שיש לציבור לא קטן , אך בעיני טובת ג'סי כהן ואין אני חושש מתגובות הציבור. אני מקבל תגובות רבות ואני חושב שהצעתי תעשה רק טוב לשכונה, בכל זאת מדובר על ראש ממשלה אהוד שזוכה לתמיכה ציבורית לא קטנה".