יו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי (יש עתיד) החליט למנות את גיל סגל, לשעבר מנכ"ל מפלגת יש עתיד, לתפקיד מנכ"ל הכנסת במקומו של סמי בקלש.
המינוי יובא לאישור וועדת הכספים של הכנסת ביום שני בשבוע הבא. בתגובה אמר ח"כ יעקב גפני (יהדות התורה), היו"ר היוצא של ועדת הכספים, כי "רבים תמהו אתמול מה היה דחוף להחליף יו"ר ועדת כספים זמנית ביו"ר זמני אחר. התשובה לא איחרה לבוא, הדיון הראשון של הוועדה שנקבע הוא להדיח את מנכ"ל הכנסת הנוכחי במנכ"ל חדש".

"לא נושא החל"ת לאלפי עובדים שמסתיים בימים אלו מעניין אותם, לא פיצוי לתושבי הדרום, לא עסקים, לא מפעלים, רק ג'ובים, ג'ובים וג'ובים".
"ממשלת הג'ובים המנותקת שעסוקה כבר שבוע ימים אך ורק ב'אאודי' ומינויים פוליטיים של מקורבים", הוסיף.

סגל כיהן כמנכ"ל מפלגת יש עתיד בין השנים 2013-2017. כיום הוא מכהן כסגן היו"ר וראש המחלקה לישראל ולהנצחת השואה והגבורה בישראל ובתפוצות בהסתדרות הציונית ומכהן כחבר בנשיאות וועדת הבחירות המרכזית לכנסת. בעבר היה סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת הייטק, ועוד קודם לכן שירת כראש ענף בכיר במטה חיל האוויר והשתחרר בדרגת סא"ל.

בהודעה ששלח יו"ר הכנסת לוי ליו"ר ועדת הכספים, ח"כ אלכס קושניר, נכתב כי "מר סגל שימש בשורה של תפקידים ציבוריים. אני מוצא שהוא בעל ניסיון וכישורים מתאימים למילוי התפקיד".

יו"ר הכנסת מבקש בפנייתו להודות ולהביע את הערכתו למנכ"ל הכנסת הנוכחי, סמי בקלש, ש"עשה עבודה מצוינת וניהל את הכנסת בתבונה במהלך כהונתו".