ח"כ צחי הנגבי (הליכוד) שוחח הבוקר (שישי) עם ניסים משעל ב-103FM והתייחס לתקיפת צה"ל הלילה ברצועת עזה בתגובה להפרחת בלוני התבערה: "בלון שווה לרקטה זו המדיניות הנכונה. זו למעשה הייתה גם המחויבות של הממשלה הקודמת לאחר סיום מבצע שומר 'החומות'".

"יש לשנות את המשוואה ולהעביר שמכאן והלאה כל סוג של תוקפנות מחייבת תגובה קשה. אני שמח שזה מה שנעשה במהלך הלילה. צריך להמשיך עם ההחלטה שלא להבליג על התוקפנות, גם אם זה ייקח שבועות או חודשים, אסור למצמץ ולשדר חולשה", המשיך. 

כשנשאל האם לדעתו נפתלי בנט הוא ראש ממשלה לגיטימי וחוקי השיב: "בוודאי. אבל הוא הפך לראש ממשלה לאחר שלא עמד בפיתוי ועבר צד, זה לא דבר שאני יכול לתת לו הצדקה". לטענתו, התומכים שלו מסתייגים מאוד מהעובדה שהוא גזל את קולותיהם ונתן אותן למחנה שהם לא רצו לראות בשלטון. 

על האפשרות של פריימריז במפלגתו אמר הנגבי: "תם עידן נתניהו כראש ממשלה רק לתקופה מוגבלת, אבל לדעתי יחל בקרוב עידן נתניהו כמועמד מוביל לראשות הממשלה בהמשך הדרך. אנחנו לא עושים את מה שמפלגת העבודה עשתה, לא נחליף את מנהיגנו כמו גרביים ואז נתפלא איך ירדנו מ-48 מנדטים לשבעה בלבד".

"כשיש לנו אדם שאנחנו מאמינים שהוא הראוי, אנחנו דבקים בו עד שהוא מנצח. אני זוכר את נתניהו ב-2006 יורד ל-12 מנדטים, אבל נתנו לו גיבוי וב-2009 הוא חזר עם 27 מנדטים. צריך סבלנות ונאמנות בחיים הפוליטיים", הוסיף. 

עוד אמר כי "אני מבין למה נתניהו כואב את כאב של השימוש הפסול בקולות אנשי הימין כדי להקים ממשלת השמאל. אז הוא לא עשה טקס כי לא היה מקום לחגיגה, אבל הוא אכן כיבד את המעמד ולחץ את ידו של בנט. כולנו עמדנו שם ואחלנו בהצלחה למחליפים שלנו, עכשיו אנחנו גם נפיל אותם". 

בסיום דבריו התייחס חבר הכנסת לסערת ההארכת חוק איסור איחוד המשפחות שמאיימת להביך את הממשלה החדשה: "זו דילמה. אנחנו אופוזיציה וזה קצת מגוחך שהקואליציה תבוא אלינו בכל שבוע עם דרישה אחרת, כי זה יקרה בכל שבוע עם רע"מ ועם מרצ".

"הרי במדינה יש אינספור נושאים רגישים, אז מי שהולך עם רע"מ ועם מרצ לא מסכן את ביטחון המדינה, אבל האופוזיציה שלא מעבירה את החוק היא זו שמסכנת את ביטחון המדינה? לא, אנחנו עדיין לא החלטנו מה להצביע", סיכם.