עימות סוער התפתח השבוע בתוך הקואליציה בין שר המשפטים גדעון סער לבין שר הביטחון בני גנץ, סביב הקמת ועדת חקירה ממלכתית בפרשת הצוללות וכלי השיט. שר החקלאות לשעבר וחבר הכנסת בהווה אלון שוסטר (כחול לבן) התייחס לסערה ואמר הבוקר (חמישי) בריאיון לתוכניתם של גיא פלג וניסים משעל ברדיו 103FM והסביר מדוע חשוב לדעתו להקים וועדת חקירה ממלכתית בנושא: "אני חושב שמרבית העם שלנו היה רוצה שנושא כל כך חריג, שיש בו חשש גדול למעשה שחיתות, ייבדק לעומק", אמר.

שוסטר התייחס בהרחבה לעימות שנערך בין ראש מפלגתו לבין גדעון סער, מיהר להרגיע את הרוחות והדגיש כי אין "דם רע" בין המפלגות וראשיה, וכי "המחלוקת היא טבעית. יש אחדות אסטרטגית ושאיפה בלתי נלאית, שרק התחילה, לייצר ממשלה בין אנשים שחושבים אחרת", אמר שוסטר והוסיף: "אני לא רואה יריבות, העבודה תהיה משותפת ושקופה ונדון על כך בממשלה. אני משוכנע שנקבל את ההחלטה הנכונה".

במהלך כנס פעילים שהתקיים השבוע, התייחס גנץ במרומז לאכזבתו משותפיו לממשלה כשמתח עליהם ביקורת. בין היתר טען כי אותם אלו שביקרו אותו על חברותו בממשלת נתניהו תחת מנגנון פריטטי, עשו את אותו הדבר בממשלה הנוכחית. חבר הכנסת שוסטר התייחס לכך ואמר: "בני גנץ פעל למען הקמת הממשלה הזאת, הוא ויתר על ראשות ממשלה כדי להקים את הממשלה".

שוסטר סיכם: "אנחנו היינו יעד להשמצות וגינויים על עצם הקמת קונסטרוקציה של ממשלת חילופים פריטטית, והיום הממשלה שלנו משתמשת באותה קונסטרוקציה".