במהלך ביקורו בצרפת הנערך היום (שישי), התייחס מזכיר המדינה האמריקאי אנתוני בלינקן לחידוש הסכם הגרעין בין איראן לבין ארצות הברית והמעצמות. במסיבת עיתונאים שנערכה בנוכחות מקבילו הצרפתי אמר בלינקן כי עדיין קיימים פערים בין מדינתו לבין הרפובליקה האיסלאמית: "נותרו פערים חמורים במאמצים להחיות את ההסכם הגרעיני מ-2015". עוד אמר כי הוא מקווה שסיבוב שיחות עקיף "יגשר בין איראן לארצות הברית". 

בנוסף, הזהיר בלינקן מאפשרות שבה ההסכם לא יחודש: "היעדר הסכם בין ארה"ב לאיראן לפיקוח על הפעילות האטומית הוא דאגה רצינית", אמר. שר החוץ הצרפתי ז'אן-איב לה דריאן הוסיף כי "אנו מחכים שהרשויות האיראניות יקבלו את ההחלטות הקשות האחרונות כדי לאפשר את השקת הסכם הגרעין משנת 2015". 

מוקדם יותר השבוע התרחשה תקיפה מסתורית במתקן גרעיני באיראן. עיתון ה"ניו יורק טיימס" דיווח כי התקיפה נעשתה על ידי רחפן ששוגר מתוך איראן. גורם איראני המעורה בפרטי התקיפה מסר כי המתקן היה מפעל לייצור צנטריפוגות להעשרת אורניום. עוד ציין הגורם, כי לא ברור אם נגרם נזק כלשהו למבנה שבאזור כרג'.

עוד על פי הדיווח, המפעל, שבו מיוצרות הצנטריפוגות המתקדמות ביותר עבור תכנית הגרעין של איראן, היה ברשימת המטרות שהציגה ישראל לממשל טראמפ בתחילת השנה שעברה.