שרי הממשלה מתכנסת היום (ראשון) לישיבת הממשלה. שרת הפנים איילת שקד אמרה לפני ישיבת הממשלה אמרה כי "חוק האזרחות יעלה השבוע להצבעה כלשונו ובלי שינויים, אני מצפה מהאופוזיציה לתמוך בו". בקואליציה אמרו כי הנושא עדין נמצא בהדברות מול מפלגת רע"מ.

שרי הממשלה הצביעו על מינויים של כמה תפקידים בכירים, בהם מינוי עמית אייסמן לפרקליט המדינה הקבוע. השרות תמר זנדברג, מרב מיכאלי ופנינה תמנו שטה נמנעו בהצבעה. השרה תמנו שטה מסרה כי "אייסמן הסתבך בעבר עם מספר אמירות שנויות במחלוקת שתוכנן אמירות מיניות לא ראויות".

כמו כן, הממשלה אישרה את מינויו של יאיר פינס כמנכל משרד ראש הממשלה, שלום שלמה כמזכיר הממשלה. עו"ד ערן דוידי מונה לתפקיד מנכ"ל משרד המשפטים ורם בלינקוב למנכ"ל משרד האוצר

ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע בפתח ישיבת הממשלה כי האלוף במילואים, רוני נומה, ימונה למנהל מיוחד לעניין המאבק בכניסת נגיף הקורונה לישראל דרך מעברי הגבול, בדגש על נתב"ג.

כמו כן, תדון הממשלה בהצעת חוק המאפשרת לארבעה חברי כנסת להתפצל ולהקים סיעה. חוק זה יאפשר לפצל את הליכוד ולהכניס ארבעה מחבריה לקואליציה. בנוסף על כך, ידובר על חוק שקובע כי ימי חגים לא יכללו במניין הימים שבתוכם חייבים להעביר את תקציב המדינה.

שר האוצר אביגדור ליברמן אמר בפתח ישיבת הממשלה: "היום חוק גיוס בני הישיבות בא לישיבת הממשלה, אנחנו סוגרים מעגל ועושים צדק היסטורי. אני רוצה לפרגן לשר הביטחון בני גנץ, שהיה פרטנר רציני ועשה עבודה טובה. אני מקווה שנגיע לאישור החוק הזה בקריאה שלישית גם בכנסת".