ח"כ גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד שיתפה הבוקר (ראשון) כי לדבריה היא והדובר שלה הותקפו ביום שבת האחרון במהלך 'שבת תרבות' בפתח תקווה. ח"כ דיסטל-אטבריאן שוחחה עם אראל סג"ל ויריב אופנהיימר ב-103FM וסיפרה על ההתרחשויות באירוע: "עליתי לשאת דברים על הבמה, התקשיתי לדבר, היו המון הערות מהיציע לא תרבותיות בכלל, המון צעקות, כמו 'את אישה רעה, את מסיתה'. היה חוסר יכולת בעיניי פיזית ממש לשמוע משהו שהוא לא מה שהם שומעים כל הזמן. זה היה לא נעים, אבל זה היה בגבולות הסביר".



בהמשך סיפרה על האלימות שהדובר שלה ספג לכאורה על ידי משתתף בכנס: "ירדתי מהבמה ועליתי במדרגות לכיוון היציאה מהאודיטוריום. שמעתי מאחורי צעקות, התחלתי לפחד ולמזלי הדובר שלי היה איתי. הרגשתי שאני צריכה להימלט מהמקום. באותו הרגע ראיתי מישהו שמתקרב אליי, אמיר הדובר חוצץ ביני לבינו, זה היה גבר בן 70-65 עם מבט של רצח בעיניים. שניה אחרי זה, ממש מעבר לכתף, אני רואה בהינף איך הוא חובט לו בחוזקה בחזה ובכתף ומעיף את אמיר אחורה". 

"הוא היה במרחק של מילימטר ממני. באותו רגע רציתי לנוס על נפשי אבל רציתי לראות שאמיר בסדר. הוא היה בסוג של חוסר שפיות זמנית, הוא העיר את עצמו והתחיל להתנצל. הגשנו תלונה למשטרה, ופניתי לקצין הכנסת. אם אמיר לא היה שם, אני הייתי חוטפת את זה", הוסיפה. 

בהמשך, שיתפה חברת הכנסת מהליכוד כי קודם לכן התרחשו מספר אירועים אלימים נגדה: "אני מתויגת, אני מסומנת וזה גם פרדוקסלי ואירוני כי תייגו אותי כמסיתה בזמן שמסיתים נגדי. אתה רואה איך אנשים רואים אותי פנים מול פנים ומשחררים את ההסתה, כאילו פרק של מיני סדרה למה שעשו לנתניהו. זה קורא מהרגע שהושבעתי. האם לא יכולים לתייג אותי כמטומטמת או כמזרחית עילגת אז אני מסוכנת ומסיתה". 


"היו מקרים שדווחו לקצין הכנסת כגון פנצ'ר באוטו. זיהו שיש פה שחקנית חזקה, אני מסומנת ואני אומרת את זה כתעודת ביטוח. אני כרגע מסומנת גם בתוכניות הסאטירה, החדשות, האקטואליה כגורם מסית ואלים ואני מתחילה להרגיש את זה בתגובות ברחוב. אתה רואה באיזה מהירות ההסתה התקשורתית עובדת", אמרה דיסטל אטבריאן