חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי (ש"ס) התייחס היום (ראשון), בריאיון לענת דבידוב בתוכנית "איפה הכסף" ברדיו 103FM, להקמת ועדת החקירה לאסון בהר מירון, בראשה תעמוד נשיאת בית המשפט העליון לשעבר מרים נאור. ח"כ הביע על כך ביקורת ואמר: "אני נגד מי שחושב שהפתרון הוא לתלות אנשים בחוצות העיר". 

עוד טען חבר הכנסת מש"ס כי לו רצו, יכלו חברי הכנסת מטעם מפלגת יש עתיד, להקים ועדה לביקורת המדינה מאחר והוועדה המסדרת הייתה בידיהם, אולם הם נמנעו: "הוועדה המסדרת הייתה בידיים שלהם, הם יכלו להקים ועדה לביקורת המדינה, אך במקום זאת החליטו לסחור בדמם של 45 אנשים כאילו כדי להביך את הקואליציה הקודמת שהיא האופוזיציה של היום". עוד אמר ח"כ מלכיאלי: "זה מה שהם עשו, ומי שחושב אחרת הוא תמים או טומן ראשו בחול".

כשנשאל האם חברי מפלגתו, בהם שר הפנים לשעבר אריה דרעי, ישתפו פעולה עם ועדת החקירה הממלכתית, השיב: "איך השר דרעי קשור בכלל לדיון הזה? כל מי שמכיר את השר דרעי יודע שאין אדם ממלכתי ושומר חוק ממנו במדינה, בכל שולחן הממשלה הנוכחית". עוד הוסיף חבר הכנסת מש"ס: "אנחנו, בשונה מנפתלי בנט שגנב ורימה את כל המצביעים שלו, אנשים ערכיים ושומרי חוק".

בהמשך, מתח חבר מלכיאלי ביקורת חריפה נגד ראש הממשלה נפתלי בנט ונגד התנהלותה של הקואליציה, אותה כינה: "ערימה של כושלים, בראשות ראש ממשלה בלי שום לגיטימציה ציבורית".  עוד ציין כי "הכל זה משחק פוליטי של יש עתיד, וקבוצה של אנשים שהשתלטה על השלטון בגניבה. הממשלה הזאת גנבה קולות של המצביעים שלה, ומכרה אותם לשמאל".

על הוויכוחים הבלתי פוסקים בוועדה המסדרת שמפריעים לפעילותה הרציפה, טען ח"כ מלכיאלי כי "הקואליציה הנוכחית רומסת כל כלל דמוקרטי, לא נותנים לנו אפשרות להתבטא". בסיכום דבריו אמר: "זאת בושה וחרפה, יש קואליציה במדינת ישראל שרומסת את הזכויות של האופוזיציה".