נשיא המדינה ראובן ריבלין ייפגש הלילה (בין שני לשלישי) בשעה 23:00 לפי שעון ישראל בבית הלבן עם הנשיא ג'ו ביידן. ריבלין הוזמן על ידי ביידן לביקור פרידה, ובפגישה יועלו סוגיות מדיניות ובראשן הסכם הגרעין הנרקם עם איראן.

ריבלין ידגיש כי היא הגרעין האיראני הוא האיום האסטרטגי החמור ביותר על העולם החופשי, וכי ההסכם הנוכחי מסכן את ישראל. הוא יעמוד על העקרונות המהותיים לישראל. ריבלין יציין את בעיית התעצמות חיזבאללה בחסות איראנית ואת ההשלכות האזוריות החמורות הנובעות מכך.

לגבי הסוגיה הפלסטינית ריבלין יבהיר כי בניית אמון היא תנאי לתהליך מדיני, וכי העברת הסכסוך ל־ICC ולאו"ם היא הרסנית ליחסים בין העמים.
בהקשר של הסכמי אברהם ידגיש ריבלין עד כמה חשובה תמיכת ארה"ב בהרחבת מעגל השלום, כמו גם נוכחותה במזרח התיכון.

גם נושא שיקום רצועת עזה לאחר מבצע שומר החומות יועלה בפגישה, וריבלין יבהיר את החשיבות שרואה ישראל בהשבת השבויים והנעדרים.
נושא נוסף שיועלה בפגישה הוא התגברות האנטישמיות וחשיבות זיכרון השואה כמאבק משותף של כל האומות בתופעה.

לריבלין מצפות פגישות גם עם מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש. אחת הפגישות עם ראשי הקהילות היהודיות בארה"ב נערכה כבר אמש, בהשתתפות שגריר ישראל לארה"ב ולאו"ם גלעד ארדן.

בהמשך הביקור ייפגש הנשיא עם יו"ר בית הנבחרים של ארה"ב ננסי פלוסי. בפגישה ייקחו חלק חברי קונגרס מהמפלגה הדמוקרטית ומהמפלגה הרפובליקנית, והיא תתקיים בבניין הקונגרס. 

"קיימים איומים נוספים מלבד זה האיראני - הירידה המטרידה בתמיכה בישראל"

אמש, נפגש הנשיא ריבלין עם ראשי הקהילות היהודיות בניו יורק, שם התייחס לאסון במיאמי ולדאגה לחייהם של מאות הנעדרים בקריסת מגדל הדירות בעיר. בהמשך נאומו נפרד הנשיא מבכירי הקהילה והודה להם על השותפות: "גם אם מרחק יבשות מפריד בנינו, גם אם אנו מחזיקים באידיאולוגיה שונה או בדרך חשיבה אחרת, אנחנו משפחה".

השגריר לארה״ב ולאו״ם גלעד ארדן, נכח גם הוא בפגישה, ואמר: "לצד האיומים המיידיים על העם היהודי ומדינת ישראל - הגרעין האיראני והאנטישמיות הגואה, קיימים איומים נוספים, ארוכי טווח שעלינו להתייחס אליהם. בראש ובראשונה, הירידה המטרידה בתמיכה בישראל בחלקים מסוימים בחברה האמריקאית, שראינו סימנים אליה במבצע האחרון בעזה. זהו איום חמור עם השלכות ארוכות טווח על מדינת ישראל, ואני פועל למגר אותו".