"אף אחד לא סופר את בנט": חברי הכנסת מהאופוזיציה תוקפים בחריפות את התנהלות ממשלת האחדות ובפרט את ראש הממשלה נפתלי בנט. הבולט במבקרי הממשלה הוא מי שהיה יו"ר הקואליציה לשעבר, וכעת ח"כ מן המניין באופוזיציה, ח"כ מיקי זוהר (הליכוד), שאמר היום (שני) לגדי נס ברדיו צפון 104.5FM: "הם בחרו כרשת ביטחון את הרשימה המשותפת וכמובן את רע"מ. עכשיו, שהם לא מצליחים לפתור סוגיות קריטיות - הם פונים אלינו".

"אני מציע שלא יפנו אלינו", המשיך זוהר. "אנחנו עושים הכל כדי להפיל את הממשלה, רק אתמול שמענו שמנסור עבאס מתחיל לנהל שיחות מול הפלסטינים. לא ירחק היום שהם יגידו שהם רוצים להקים מדינה פלסטינית, והביטחון של ישראל יתערער, כשניצן הורוביץ ומרב מיכאלי הם חלק מהקבינט המדיני-ביטחוני".

"מי שמנהל את הקואליציה בפועל זה יאיר לפיד", אמר עוד. "נפתלי בנט הוא חסיד שוטה, הוא וגדעון סער שמו את העקרונות שלהם בצד והחליטו להיות החסידים השוטים של השמאל. אנחנו פועלים נגדם כאפוזציה לוחמת. יש פה ממשלת שמאל מלא מלא".

על הקושי לקבל 61 אצבעות על מנת להפיל את ממשלת בנט-לפיד אמר זוהר: "נכון, הם מעל 61 מנדטים. המציאות היום-יומית שלנו משתנה, אבל עדיין אנחנו נעשה הכל כדי למנוע פעולות שיפגעו בישראל, כדי שלא יהרסו את מה שבנינו ב-12 שנים, עד שנחזור להנהגת המדינה. כדי לעשות את זה אנחנו נאבקים מולם, ולא מאפשרים להם לקדם שום דבר בקלות", הוסיף.

על השאלה האם המצב הפוליטי המורכב יגרום לרענון שורות בקרב מפלגתו, השיב חבר הכנסת: "אני לא פוסל זאת. להיות באופוזציה זו הזדמנות להוכיח לציבור מה אנחנו צריכים להיות, ולהראות ולמה הם לא".

"הפכנו את ישראל למדינה הראשונה שיצאה מהקורונה", המשיך. "קיימנו מבצע 'חוזרים לחיים', בזמן שבנט מקיים מבצע 'חוזרים אחורה'. שמעתי שבנט קורא לבני הנוער ללכת להתחסן, כי עוד מעט יפוג תוקף החיסונים. אני מציע לבנט שיקח את הטלפון של בורלא (מנכ"ל פייזר, ע"ע) כפי שנתניהו עשה".

"אתה תראה שהממשלה לא תדע לתפקד ברגעי משבר", סיכם זוהר. "נפתלי בנט ידוע כאחד שלא יודע לתפקד. הוא אלוף העולם בקבלת החלטות גרועות. הוא ראש ממשלה בלי ציבור, מה הוא כבר יכול לקדם ומה הוא יכול להוביל? אף אחד לא סופר אותו".

מאוחר יותר שוחח זוהר גם עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, והתייחס לעימות שלו מול יו"ר הקואליציה, ח"כ עידית סילמן, בוועדה המסדרת: "סילמן מתנהלת באופן מאוד אגרסיבי ומאוד משפיל כלפי חברי האופוזיציה. היא לא מכבדת אותנו ולא נותנת לנו את המקום שלנו, גם כשאנחנו מקבלים את זכות הדיבור, מקצרים לנו את הזמן, זורקים אותנו כל הזמן מהוועדה. אני לא חושב שעידית סילמן חלשה או לא יודעת לעמוד על שלה, להיפך, היא יכולה להיות גם אגרסיבית מדי ביחס ליושבי ראש קודמים שישבו בדיוק על אותו כיסא.

"כל הקמפיין שמנסים ליצור יריבנו הפוליטיים, שבו אנו מציגים אותה כחלשה או כמי שלא יודעת לעבוד, זה לא המצב. אנחנו עושים פיליבסטר טוב, אנחנו באמת נאבקים, מתעקשים לדבר בכל נושא מה שלא עשו באופוזיציות הקודמות, אנחנו מתעקשים לדבר, וזה מקשה מאוד על תפקודם. היום, מתוך 15-16 סעיפים, הצליחו להעביר 4-5. זה מהלך אופוזיציוני של אנשים שמגיעים עם ניסיון מהקואליציה ויודעים מה צריך לעשות באופוזיציה, זה הכל", הוסיף.