סגן יו"ר הכנסת וממלא מקום יו"ר הוועדה המסדרת, ח"כ איתן גינזבורג שוחח היום (שני) עם ענת דוידוב ב"איפה הכסף?" ב-103FM והתייחס לסערת חוק איחוד משפחות, כאשר היום טען ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו כי מפלגתו תסכים להאריך זמנית את הוראת השעה, אם הקואליציה תקדם את חוק ההגירה: "אני שומע על ההצעה הזו לראשונה ותמה על הצביעות של הליכוד, הם במשך שנים הצביעו בעד החוק".

"אריה דרעי הוא זה שהעלה את ההצעה הנוכחית, הוא היה חלק מהממשלה הקודמת והחוק עלה לפני שבועיים לאישור ממשלה. נתניהו היה הראשון להצביע בעד הצעת החוק, וכמוהו כל השרים של ש"ס והליכוד. עכשיו כשהחוק מגיע לכנסת והם לא בממשלה אז הם נגד החוק? זאת צביעות שאין כמותה. מדובר בחוק בעל חשיבות ביטחונית", טען גינזבורג.

הוא אף הוסיף כי הוא אינו מכיר את ההצעה של הליכוד, אך מאמין כי מדובר בספין בלבד: "אני תוהה, מי שלט במדינה 15 שנה? איפה הם היו? כלום הם לא עשו. עכשיו הם באופוזיציה אז מביאים הצעות חדשות ומיוחדות, אבל עד היום הם לא עשו שום דבר, זו צביעות". לאחר מכן טען חבר הכנסת כי החוק יעלה להצבעה ביום רביעי הקרוב, והוא עדיין מצפה שחברי האופוזיציה יצביעו בעדו: "אני מאמין שהם אוהבי ישראל וביטחון ישראל עדיין בגרונם. לפני שבוע הם הצביעו בעדו, שיפעלו לא לפי שיקולים פוליטיים כאשר מדובר בביטחון המדינה".

ממלא מקום יו"ר הוועדה המסדרת התייחס גם לסערות בוועדה, ובמיוחד לעלבונות האישיים שנשמעו כלפי יו"ר הוועדה, ח"כ עידית סילמן. "מה שעושים לה זה פשוט משהו מתוזמן מלמעלה, עושים את זה בכוונה כדי להקטין ולהביך אותה. היא אמנם חברת כנסת חדשה, אבל היא מאוד נחושה, היא יודעת מה היא רוצה, והיא אישה חזקה", אמר גינזבורג על שותפתו לקואליציה.

סגן יו"ר הכנסת הוסיף: "האופוזיציה לא צריכה לעשות לה חיים קלים, תפקיד האופוזיציה הוא לאתגר את הקואליציה, אבל יש דרך וסגנון. ההערות המיזוגיניות כלפי יו"ר הוועדה, שלא היו נאמרות כלפי גבר, והאופן בו חברי האופוזיציה לועגים ומקטינים, זה דבר שלא מקובל ולא צריך להיות חלק ממאבק פוליטי פרלמנטרי בתוך הכנסת".