עימות חריף פרץ היום (רביעי) בטוויטר בין העיתונאי ופרשן מעריב בן כספית והפרשן אבישי בן חיים, מחדשות 13. העימות החל כאשר התסריטאי מני אסייג כתב ציוץ התנצלות לשר לשעבר דוד לוי בחשבונו: "על דבר אחד אני מכה על חטא - על כך שנגררנו בשנות ה-80 אחרי הדאחקות המעליבות (שהגיעו מהמרכז) על דוד לוי, מבלי שהבחנו שהבדיחות והלעג הם בעצם עלינו, תושבי הפריפריה, עולי מרוקו וצאצאיהם". 

בתגובה לכך, כתב בן חיים כי "מני אסייג נוגע פה בפצע מדמם בהיסטוריה של הדיכוי והפנמת הדימוי. אז הם שמו ללעג את סמל הורינו - דוד לוי. היום הם מנסים להשפיל את בתו. נגן על אחותנו אורלי לוי ועל שאר אחיותינו בכנסת, שדמן הותר כיעד מועדף (גם נשים, גם מזרחיות, גם לאומיות, גם מאמינות) לביזוי, ונכפר עוונינו".

לאחר מכן, כספית הצטרף לדיון, ניסה להציג את האופן שבו הוא תופס את ההיסטוריה וכתב: "אין לתאר את הכסילות, האטימות והבורות. מי השפיל את דוד לוי? 'נאום הקופים' שנשא כוון למחנה שמיר-ארנס בליכוד. 'פוליטיקאי מוקף עבריינים' אמר עליו בנימין נתניהו, בשידור בטלוויזיה (כשבא להתוודות על 'הקלטת הלוהטת'). החבורה העלובה הזו חושבת שאם עבר זמן, הציבור שכח. אבל הוא לא שכח. הליכוד מעולם לא העמיד בראשו איש עדות המזרח – העבודה כן". 

בן חיים תקף את כספית ואמר: "בן יקר. פרשת הקלטת הייתה ב-1993. בדיחות דוד לוי הטרימו אותה בשנים ארוכות. אתם לא יכולים להסיר אחריות ולנסות למחוק כל עוול. זה גם לא טוב לכם. וגם לא מוסרי". 

כספית לא נשאר חייב וכתב: "אבישי. בניגוד לך, אני הייתי בליכוד באותן שנים. התנדבתי בסניף חולון ב-1977, הייתי פעיל בכיר בסניף כל שנות השמונים. הבדיחות החלו שם, בפנים, אצלנו, בתוכנו. לוי לא התקבל, בראש ובראשונה, בתוך הבית פנימה. לא הגמוניה, לא מפא"י ולא נעליים. כולם ביחד. תשחרר כבר".