מהומה פרצה היום (חמישי) במליאת הכנסת, זאת בשל טענות להצבעה כפולה שיוחסה לסגן השר אביר קארה ממפלגת ימינה, במהלך הצבעה על אחת ההסתייגויות לחוק החל"ת. יו"ר סיעת יש עתיד, ח"כ בועז טופורובסקי, ציין, בריאיון לתוכניתם של אריה אלדד ורוני בר-און ברדיו 103FM, כי מדובר בטעות שנעשתה בתום לב, שנגרמה ככל הנראה בשל מצב העייפות של קארה. 

"אנחנו אחרי שלושה לילות רצופים עם מעט מאוד שעות שינה", אמר ח"כ טופורובסקי, "אז לפעמים עושים טעויות. יו"ר סיעת יש עתיד אמר על ח"כ קארה כי "יאמר לזכותו שהוא ישר אמר את זה, והודיע שטעה". 

מיד לאחר מכן התייחס ח"כ טופורובסקי לסוגיה שחוצה בימים אלה את הקואליציה לשניים, הלא היא העברת חוק האזרחות. בשלב זה טרם הושגו הבנות בין חברי סיעות רע"מ ומר"צ המתנגדים לחוק ובין שאר חברי הקואליציה שכעת תלויים בקולותיהם של אנשי האופוזיציה. טופורובסקי אמר כי "מעניין מאוד לראות מה יעשו כל חברי האופוזיציה, שהם אלה שחקקו והובילו את החוק". 

בנוגע לחילוקי הדעות בקואליציה, אמר איש יש עתיד כי לא היה מדובר באירוע מפתיע במיוחד: "הכתובת הייתה על הקיר. כבר במשא ומתן הקואליציוני הנושא עלה ושמו אותו בצד". בנוסף, ח"כ טופורובסקי העביר ביקורת על הקואליציה, שלדבריו התעלמה מן המחלוקת סביב חוק האזרחות: "ידענו שזה יגיע - ולא טיפלו בזה כמו שצריך, בעייני זו הייתה טעות". 

"יש באמת הבדל בין הגישות בקואליציה, מרע"מ ועד ימינה", המשיך טופורובסקי ואמר כי מדובר ב"חלק מהניסיון להראות דרך אחרת. בנוסף התייחס לניסיונות להגיע לפשרה בנושא העברת חוק האזרחות ואמר כי אינו יודע האם היא תושג בסופו של דבר: "איילת שקד ומרצ מנסים להגיע להבנות ולהסכמה - אני לא יודע אם הם יצליחו, כי הפערים הם לא פשוטים, אבל אני מקווה שחוק האזרחות יעבור, כי זה יעשה טוב למדינת ישראל".

אל הריאיון הצטרף בהמשך חבר הכנסת אלי כהן (הליכוד) והגיב בחריפות לדבריו של ח"כ טופורובסקי: "בפעם הראשונה מאז קום מדינת ישראל, יש לנו קואליציה שחלקים מתוכה מתנגדים לציונות ולמדינה יהודית ודמוקרטית. אני מדבר על רע"מ ועל מרצ, שהוציאה את המילה 'ציונית' מהמצע שלה".

ח"כ כהן טען כי באף תרחיש אף אחד לא חשב שתוקם בישראל קואליציה ממרכיבים לא ציוניים: "אף אחד לא העלה בדעתו דבר כזה. לשכת ראש הממשלה הפכה להיות מנזר השתקנים, חבר כנסת מהקואליציה עוד עשה כנס עם הרשימה המשותפת וקרא לממשלה שהוא חבר בה 'מדינת אפרטהייד'".