בשישי האחרון עוררה פרשנית חדשות 12, רינה מצליח, סערה כאשר תקפה בשידור את דוברו החדש של נשיא המדינה המיועד הרצוג, נאור יחיא, על רקע עבודתו בשנים האחרונות עם ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, ואף כינתה את לשכת נתניהו כ"מטונפת". הבוקר (ראשון) פתחו ינון מגל ובן כספית את תוכניתם ב-103FM בוויכוח על התבטאותה של מצליח.

"כשאתה נחת בשבת אני התקוטטתי בשבת קטטה אלימה עם כל ה'בייס' שלי, קטטה שבאמת מעצבנת אותי אני חייב להודות. אני התהפכתי בנאור יחיא, לא הייתי ממנה אותו אם הייתי בוז'י. לא הייתי ממנה את יחיא לדובר בית הנשיא, אם בוז'י היה נועץ בי הייתי אומר לו 'עזוב אותך בוז'י, זה שנוי במחלוקת'. אבל הוא מינה אותו והוא תקוע מזה ולא ירד מהעץ ואני מבין למה. אני מסתכל על ההסתערות על הדובר ובא לי להקיא. פשוט בא לי להקיא. אתה יודע, אם זה היה טופז לוק שבעצמו נתפס עוקב אחרי מפגינים, מצלם, או אוריך שבאמת הפגין עד שנעלם ארסיות. אנשים שהם באמת ראש הנחש או יוזמים הוגים את שידורי המהפכה וכו', ברדוגו כזה, כל דבר שהוא באמת חלק", פתח כספית.

"ראית את הריאיון שלך במאקו, עצם זה שאתם דנים למי לסתום את הפה ולמי לא. תקופה נהדרת. נזכור מה שעשו לנו נתניהוס ועוזריהם, לא נשכח עד קץ הדורות מה הם עשו לנו, האנשים האלה שרדפו אחרינו ופגעו בנו. מה קורה לאנשים?", השיב מגל.

"אני רוצה להסיר את הספק, אני חושב שכל מילה שרינה מצליח אמרה היא צודקת ומדייקת. הייתי אומר את זה אותו הדבר, כהרגלי, אפילו יותר חמור. אני מתפצל ממנה אחרי הסוף ,אני חושב שצריך לדעת לשחרר. אני לא הייתי לוקח לבית הנשיא שמות שאמרתי קודם, יש פוליטיקאים שמבחינתי יהיו מוקצים מחמת מיאוס הרבה שנים קדימה, אוחנה הראשון שבהם ועוד כל מיני אבל נאור יחיא היה דובר, זה מינוי מקצועי, בא מדובר צה"ל, שמונה שנים, קצין מצטיין ואני מנפגעיו ישירות. אני מודע לזה שהוא לא ישב וכתב פקודת יום לא לדבר עם בן כספית, את פקודת היום כתבה מישהי אחרת לפני הרבה שנים. בתור דובר אמרו לו אלה ההודעות, הוא פרסם אותם. הוא לא ראש הנחש, הוא סגן בורג בשלטון של 12 שנה. סיפורו האישי נגע לליבי ואני סלחתי לו", סיים כספית את השיחה.