הפסיכיאטר ד"ר אילן רבינוביץ' שוחח היום (ראשון) עם בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב-103FM והתייחס לכתב ההגנה של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, בתביעה שהגישו נגדו בני משפחת נתניהו לאחר שכינה אותם "מטורללים", ובה דרש מבית המשפט לשלוח את יאיר נתניהו והוריו ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ורעייתו שרה לבדיקה פסיכיאטרית.

ד"ר רבינוביץ' אמר בגילוי נאות כי הוא מכיר את רה"מ לשעבר בנימין נתניהו אשר "היה אצלי בבית בעשרות אירועים אך מעולם לא טופל אצלי". הוא טען כי מהידוע לו, נתניהו מעולם לא נדרש לטיפול פסיכיאטרי: "הוא אחד האנשים היותר יציבים, חזקים, עמידים, חכמים ומוכשרים שאני מכיר. אני מדבר על אב המשפחה, בנימין נתניהו, ראש הממשלה לשעבר. הוא מעולם לא טופל אצלי ולא יצטרך טיפול לעולם".

משפחת נתניהו  (צילום: עמוס בן גרשום, לע''מ)
משפחת נתניהו (צילום: עמוס בן גרשום, לע''מ)


"הגבולות של מה הוא נורמלי ומה לא הם מאוד מטושטשים. אריה היה איש רפואה צבאית, הוא פרופסור, אך בשל דעותיו הימניות יש מי שיגיד שהוא לא נורמלי. כספית, יש אחרים שיגידו שאתה לא נורמלי וגם אני שנוי במחלוקת", הוסיף הפסיכיאטר.

באשר לקרב המשפטי מול אולמרט, רבינוביץ' אמר כי "אם נתניהו, שיש לו זכויות רבות ובזכותו קיבלנו את החיסונים לקורונה, היה מצלצל ושואל מה דעתי על כתב ההגנה שהוגש, הייתי אומר לו 'בחיים אל תהיה צודק, תהיה חכם ורד מהתביעה'. זהו, ודי לחכימא ברמיזא".

"אין עוררין על כך שהוא נורמלי ולא נזקק מעולם ולא יזדקק בעתיד לטיפול פסיכיאטרי. אם אהוד אולמרט רוצה לפתוח את כל התיקים הרפואיים ולעשות אבחון גם ליתר בני הבית, לבנו יאיר נתניהו ולרעייתו שתחיה שרה נתניהו – אז אני לא יודע. גם ככה לא פשוט להם עם המעבר, הארגזים וכל הדברים שמסביב", סיכם רבינוביץ'.