״לנתניהו יש לא מעט זכויות. הייתי רוצה שיפרוש בכבוד ויזכה בתשואות מכל עבר. כל כדורגלן צריך לדעת מתי לתלות את הנעליים, אבל נתניהו בחר אחרת״. כך אמר אתמול שר האוצר אביגדור ליברמן בתשובה לשאלות כותב שורות אלה בכנס רואי החשבון באילת. על עתידו הפוליטי הוסיף: ״אנחנו ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. עליתי לישראל בגיל 20 וכבר למחרת עבדתי כסבל בשדה התעופה. בהמשך הייתי שר ביטחון, שר חוץ וכעת שר האוצר. זאת תעודת כבוד למדינת ישראל שאין בה תקרת זכוכית״.

ליברמן גילה כי בכוונתו להגדיל את השכר לחיילי צה"ל בשירות סדיר ולהכניס את מבחן כושר ההשתכרות עבור הזכויות לתשלום למעונות יום (מהלך שיפגע בעיקר בחרדים).  שר האוצר הדגיש כי אם הדבר היה תלוי בו, הוא היה מקצץ בקצבאות הילדים למשפחות מרובות ילדים (בעיקר חרדים ובדואים). אולם משיקולים פוליטיים (של ראש הממשלה נפתלי בנט ושר המשפטים גדעון סער - י"ש) לא ניתן לבצע את המהלך. 
"יש את המפלגות בקואליציה ששומרות על קשר עם החרדים ויש לך את מנסור עבאס מצד שני, אז אני לא רוצה להשלות אף אחד ולומר שנצליח לקצץ בקצבאות״, הבהיר ליברמן. 

בתשובה לשאלה על מדיניות המס, הדגיש שר האוצר שאין בכוונתו להעלות מסים ובשלב זה הוא לא יבטל פטורים ממע"מ, בהם הפטור ממע"מ באילת והפטור ממע"מ על ירקות ופירות. לדבריו, ״כל הפטורים ייבחנו רק לאחר שתסתיים העבודה על חוק ההסדרים והתקציב. חייב להיות תעדוף. תפסת מרובה לא תפסת. אני נגד העלאת מסים. זה אמצעי שמבריח משקיעים. תסתכל כמה אנשים רכשו נדל"ן בלונדון, קפריסין וארה״ב. כמה ישראלים העבירו את הפעילות העסקית לקפריסין וכמה יושבים בלונדון. בוא נביא אותם לכאן״. 

על משבר הדיור אמר שר האוצר: ״אני מוטרד מאוד מעליית מחירי הדיור, וצריך קודם כל לחשוב על האזרח ושוק הדיור הרותח. מחירי הדיור בשחקים וצריכים לעצור את זה״. נשיאת לשכת רואי החשבון איריס שטרק אמרה במהלך הכנס כי היעד המרכזי הנוכחי הוא השגת יציבות שלטונית שתאפשר התנהלות רציפה של המשק. לדבריה, ״יש צורך ביצירת ודאות למשקיעים ולהוציא אל הפועל שורה של צעדים מיידיים, שיובילו להתאוששות המשק״.