ראש הממשלה נפתלי בנט אמר היום (שלישי) כי "האופוזיציה פגעה הלילה פגיעה ישירה בביטחון המדינה, בכוונת תחילה. מתוך איזשהי מרירות ותסכול. הם בסוף פגעו בטובת המדינה", בהתייחסו לכישלון הקואליציה להעביר את חוק האזרחות.

"גם היום אזרחי ישראל מתוודעים למרחק בין הכנסת לבין החיים האמיתיים של כולנו. מגיע לאזרחי ישראל ממשלה שאכפת לה מהאזרחים ושלא עוסקת כל היום בעצמה", הוסיף בפתח מסיבת עיתונאים בה הציג את התכנית הלאומית להפחתת רגולציה.

הוא תקף את מי שהתנגד לחוק, בהם חבר מפלגתו, עמיחי שיקלי: "כל מי שהצביע נגד חוק האזרחות, מביבי, דרך טיבי, ועד שיקלי, בחר בפוליטיקה קטנה על פני טובת אזרחי ישראל, והם עוד יצטרכו הרבה זמן לתת לציבור דין וחשבון על מעשיהם".

בסוף דבריו, חזר בנט על המסר שלו, לפיו הוא מעוניין לעזור לאזרח הקטן ולהפסיק לעסוק באובססיביות ב"תרגילים פוליטיים קטנים": "לילות לבנים בכנסת לא עוזרים למי שרוצה להקים עסק, לעשות קניות למשפחה ולסיים את החודש בשלום. הממשלה שלנו היא ממשלה שאכפת לה מהאזרחים ושעוסקת בתיקון".

מהליכוד נמסר בתגובה: "שיא החוצפה של בנט. הוא מדבר על פגיעה בביטחון המדינה?! מי שהקים קואליציה חלשה שנשענת על קולות השמאל הקיצוני ומפלגות פוסט ציוניות, שלא יעשה קולות של מי שסופר את ביטחון ישראל. שיגיד לציבור את האמת - שהוא מוכן לעשות ה-כ-ל כדי לשמר את שרידותו הפוליטית".