גל הפסקות החשמל שפקד את איראן בימים האחרונים לא פסק גם היום (שלישי), כשבנוסף אירעו שיבושים קשים בנמל התעופה מהראבאד, השני בגודלו בבירה טהרן, מה שהביא לביטולן של מספר טיסות אליו וממנו. בתקשורת האיראנית דווח על שריפות שתועדו בשטחי הנמל המשמש את העיר לטיסות פנים.

נשיא איראן חסן רוחאני התנצל היום בפני עמו על הפסקות החשמל שאירעו עת ארצו נתונה תחת עומסי חום כבדים. "אני מתנצל בפני אנשינו היקרים שהתמודדו עם בעיות וסבל בימים האחרונים ואני קורא להם לשתף פעולה ולרסן את השימוש בכוח", אמר רוחאני בהצהרה ששודרה בטלוויזיה הממלכתית במדינה. "אנשים מתלוננים על הפסקות חשמל והם צודקים". עוד אמר הנשיא, כי "משרד האנרגיה לא אשם אבל השר צריך להסביר לאנשים מה הבעיה ועלינו למצוא פיתרון".

בעקבות הפסקות החשמל התכנסו תושבים זועמים במספר ערים כדי למחות נגד הפסקות החשמל, תוך שהם  קוראים "מוות לדיקטטור" ו"מוות לחמינאי" על פי סרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות.

בסוכנות הידיעות ISNA דווח כי "המפגינים אמרו כי הפסקות החשמל התכופות גרמו לבעיות רבות כמו הפסקת מים בדירות, קלקול בשר, עוף ופריטים אחרים במקררים, ופגיעה במכשירי חשמל ביתיים".

בתוך כך דיווחה התקשורת האיראנית כי פיצוץ שנגרם כתוצאה מדליפת גז בתחנת שאיבת צנרת הביא להריגתם של שלושה עובדים ולפציעתם של ארבעה בדרום מערב איראן.

"התאונה התרחשה בגלל פיצוץ שנגרם בעקבות דליפת גז בתחנת הצינור", אמר עדנאן גאזי, מושל העיר הסמוכה שוש, לסוכנות הידיעות הממלכתית IRNA.