מייק הרצוג, אחיו של הנשיא הנכנס יצחק (בוז'י) הרצוג, שוחח היום (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב לקראת טקס הצהרת הנאמנות של אחיו, שיתקיים אחר הצהריים, ושיתף מה היה מייעץ לאחיו לקראת כניסתו לתפקיד: "תלך עם הלב שלך. אני חושב שיצחק פטריוט, ציוני, שיודע לעבוד. במשרה הזו הוא צריך לעשות מה שהוא חושב לנכון".

"להבנתי, מוקד העיסוק שלו יהיה ענייני פנים, טיפול בשסעים הפנימיים, בפצעים הפנימיים, בפערים בחברה שלנו, יש כמובן מגבלות למה שנשיא יכול לעשות אבל דווקא בגלל שהוא לא בתוך הפוליטיקה אלא מעליה, יש לו אולי יכולת לתפעל דברים אחרת", הוסיף הרצוג.

אחיו של הנשיא הנכנס התייחס לסערת מינויו של נאור יחיא, שעבד קודם לכן אצל ראש הממשלה הקודם בנימין נתניהו: "אני לא מכיר את האדם. אני סומך על שיקול דעתו ואני לא חושב שעצם העובדה שעבד עם נתניהו פוסלת אותו. השאלה היא מה הוא עושה ואני סומך על אחי שבדק את הנתונים לפני שבחר בו".

לסיום, מייק סיפר כיצד הוא מאמין שאביו, הנשיא לשעבר חיים הרצוג ז"ל, היה מתייחס למינוי הבן לתפקיד הנשיא ואמר כי "אני חושב שהיה מאוד נרגש. אני בטוח שהוא משקיף מלמעלה ושמח". 

למרות זאת, הוא טען כי אחיו לא בהכרח יהיה נשיא דומה לאביהם: "כל אחד הוא אדם בפנים עצמו, הוא חינך אותנו לשירות ציבורי כשליחות והוא זה שנטע באחי את הזרעים. לכן, אני חושב שהוא היה שמח לראות אותו נכנס לתפקיד הנשיא".