האם ח"כ עמיחי שיקלי בדרך לליכוד? לאחר שאמר הבוקר (רביעי) בראיון לכאן ב' כי אם היו בחירות כיום הוא היה מצביע לליכוד וכי אינו פוסל אפשרות להצטרף למפלגה, היום נודע כי שיקלי אמור היה להשתתף בכנס מטעם הליכוד בגבעת שמואל. שיקלי אמור היה להופיע בכנס לצד השר לשעבר, ח"כ אופיר אקוניס, ולצד ח"כ לשעבר אריאל קלנר, אך לבסוף החליט שלא להגיע.

כזכור, שיקלי,  שהצביע אמש נגד חוק האזרחות והביא להפסד לקואליציה, התייחס הבוקר בראיונות ב-103FM וכאן ב' לאירועי הלילה הדרמטי וכן לעתידו הפוליטי.

כשנשאל מה הסיכוי שירוץ בבחירות הבאות במסגרת הליכוד, והשיב: "יש סיכוי כזה, לא פוסל, אבל צריך לראות מה יהיה המצב הפוליטי. אמרו לי 'בוא לליכוד' אבל אף אחד לא הציע לי שריון. אם זה יקרה אני אתמודד בפריימריז. אבל עוד לא הגעתי לצומת הזו. זו המפלגה הכי גדולה במחנה הלאומי שיכולה להציע עמדות השפעה. אם היו בחירות היום, מההיצע שיש היום, הייתי מצביע לליכוד. אבל יש את הנושא של הפורש, שלא יכול להתמודד ברשימה קיימת. אם אתה מוכרז כח"כ פורש צריך להוכיח שאתה מצביע באופן סיסטמטי נגד הסיעה שלך. אני חייב לשקול את האופציה להקים תנועה חדשה כי אם אוכרז כפורש זו האופציה היחידה שלי".