איתמר אשל, ישראלי שהיה חברו של נשיא האיטי שנרצח על ידי מתנקשים בביתו, שוחח היום (רביעי) עם בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב-103FM וסיפר להם על ההיכרות עימו: "יש מפגשים בחיים שהופכים להיות חברות אמיתית. זכיתי, והדמעות מציפות אותי".

"שמרנו על קשר לאורך השנים, אשתי יכולה להעיד על כך שמדי פעם ב-4 בבוקר היה מגיע טלפון ממויס, שהיה שואל אותי מתי אני בא להאיטי. פתאום היום קיבלתי הודעת וואטספ מהטלפון האישי שלו, עם הידיעה בצרפתית על הרצח שלו, והיה כתוב 'עצוב מאוד'. מי שלח את זה? אני לא יודע".

אשל סיפר כיצד נרקמה הידידות בינו לבין מויס: "אני עבדתי כמומחה בהשקייה, קיבלתי מייל על פרויקט בננות מאוד גדול בהאיטי. עליתי על מטוס להאיטי, מויס חיכה לי בשדה, נכנסנו לאוטו והוא אמר, יאללה, נוסעים לשטח. הגענו לשטח, היו שם כמויות של בולדוזרים וטרקטורים שהכינו את השטח. הוא אמר לי שהוא צריך שתוך 48 שעות אעשה לו תוכנית ל-3,000 דונם".

בהמשך, אשל סיפר גם על הביקור של מויס בישראל: "באיזשהו שלב שכנעתי אותו לבוא לארץ, ואז הוא הגיע לשלושה ימים, הוא עוד לא היה הנשיא. ביום הראשון עשיתי לו סיור במאגרי רמת הגולן, ביום השני עמק יזרעאל, וביום השלישי הגענו לנגב. הוא אמר לי שזה בדיוק מה שהוא רוצה שיהיה בהאיטי. התקדמנו עם פרויקט הבננות, עד שהוא אמר לי שאנחנו צריכים לעצור את הפרויקט כי הוא רץ לנשיאות האיטי. הוא אמר שיש אמנם 52 מועמדים, אבל הוא ידע שהוא יזכה".