יו"ר מפלגת "זהות", משה פייגלין התפקד היום (חמישי) בחזרה למפלגת הליכוד. החלטתו של פייגלין מגיעה בעקבות מה שהוא מגדיר "הונאת הרוב המסורתי בבחירות האחרונות", וכן מתוך כך שלטענתו בעקבות המצב שנוצר ישנה חשיבות ל"איחוד כוחות במחנה הלאומי". 

פייגלין מסר כי "המשבר בו נמצאת מדינת ישראל הולך ומעמיק בכל תחומי חיינו: בביטחון, בערים המעורבות, בחירות האדם והאזרח, במשילות וביציבות השלטונית. המציאות 'צועקת' למנהיגות של תוכן, שתשיב לחיינו את יסוד האמונה והחירות. לכן, הגיע הזמן לחזור לפוליטיקה".

"לאחר התלבטות ארוכה ובחינה מעמיקה הגעתי למסקנה ש הכלי הנכון לפעול מתוכו הוא תנועת הליכוד המשקפת את המכנה המשותף הגדול ביותר של הציבור הלאומי-מסורתי, כמו גם ההבנה שפיצול פוליטי במציאות השברירית המתמשכת מזיקה לעניין. החלטתי שיש לאחד כוחות במחנה הלאומי ועל כולנו לשוב ולהתייצב בסיפון הליכוד ולהמשיך עמו את המסע", הוסיף.

פייגלין ונתניהו (צילום: פלאש 90)
פייגלין ונתניהו (צילום: פלאש 90)

עוד אמר כי "אנו נעשה זאת בענווה ובאהבה גדולה, מתוך שיתוף פעולה עם הציבור המסורתי בליכוד על כל נציגיו ועם הרוב היהודי שקולו נגנב במערכת הבחירות האחרונה".

כזכור, בחודש דצמבר 2019 פייגלין הודיע כי לאחר התמודדות בשתי מערכות בחירות, מפלגתו לא תרוץ פעם נוספת. "'זהות' לא תתמודד במועד ג'. במרחב הפוליטי אין כיום קשב לבשורתה. היא תהדהד את חזונה מחוצה לו, ותשוב להתמודד כשהחברה הישראלית תבשיל לשינוי", כתב אז בחשבון הפייסבוק שלו. 

בסמוך להודעה זו, הודיע פייגלין כי ההסכם שגובש בינו לראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע לחבירת מפלגתו לליכוד בוטל בעקבות פיזור הכנסת ה-22. "משלא הוקמה ממשלה ופוזרה הכנסת, פג תוקף ההסכם שחתמתי עם ראש הממשלה וזהות צריכה להחליט כיצד לפעול במועד ג'".