חני בליוויס, מנהלת לשכת נתניהו בכובעו כיו"ר הליכוד, הגישה את התפטרותה מהתפקיד לפני כיומיים. לדברי גורמים בכירים במפלגה המעורים בפרטים, ההוראה ממשפחת נתניהו היתה "לתת לה ללכת".

ל"מעריב נודע" כי הסיבה להתפטרותה של בליוויס, שתוארה כ"יד ימינו" של נתניהו, הייתה במסגרת הצמצומים במפלגה, בהם פוטרו שני חתניה, דבר שסירבה לקבל.

בליוויס פעילה שנים רבות בסניף הליכוד ביפו, והייתה קרובה מאוד לאחד מאנשי "הכוורת" של נתניהו ולרעייתו, שרה. בשלב מסוים היא קודמה כאמור לתפקיד מנהלת הלשכה שלו כיו"ר התנועה.

כמו כן, היא נודעה כטיפוס "שנוי במחלוקת". מצד אחד, התאפיינה בנאמנות יוצאת דופן לנתניהו, והייתה נוכחת בשעות הקטנות של הלילה אם נתניהו היה נותר לעבוד. 

עם זאת, מהצד השני התקבלו קובלנות של ראשי סניפים ושרים על חשדנותה, וההשפעה בנושא על יו"ר האופוזיציה.  בישיבת המזכירות האחרונה, גורמים בליכוד, בהם בכירים, העלו תלונות כי בליוויס מרחיקה אותם בכוונה מנתניהו, ולא נותנת להם להיפגש איתו. 

לאחרונה, אשר חיון, ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה לשעבר, אמר כי ישקול את המשך דרכו אם בליוויס תישאר. כאמור, לפני יומיים היא הגישה את התפטרותה, שהתקבלה.