בן כספית וינון מגל פתחו היום (שלישי) את השעה השנייה של תוכניתם ב-103FM בשיחה על ביצועיה של הממשלה, אשר מציינת חודש להקמתה. במהלך שיחתם, השניים דיברו על משבר הקורונה ולאחר מכן התגלגלו לשיחה בה כספית הודה: "אני שופר. עכשיו שנינו נהיה שופרות יחד".

מגל האשים את ראש הממשלה נפתלי בנט בהתפרצות הקורונה ואמר כי "הקואליציה קיבלה מדינה נקייה עם אפס נדבקים, עכשיו יש שיא יומי של 700. כדאי שתנמיכו את הלהבות בכל מה שקשור לקורונה". כספית הגיב לדבריו וטען: " "מי שבמשמרת שלו קברנו קרוב ל־6,000 נפטרים מקורונה, צריך לעמוד בפינה".

לאחר מכן, כספית התייחס לחילופי השלטון: "אני מאוד שמח שנפטרנו משלטון השיסוי והשקר. אנחנו נעמוד על המשמר, עוד בטרם הממשלה התחילה אני יכול להגיד לך לפחות שלושה מקומות בהם היא כשלה, למשל חוק פיצול הארבעה שהוא מושחת. זה שנתניהו עשה את זה, לא מכשיר את הממשלה לעשות את זה".

 עוד הוא הוסיף: "אתה יכול לקרוא לי שופר כמה שאתה רוצה, דעתך לא מעניינת אותי. תטען שאנחנו הורסים את התקשורת, אני אמשיך לעשות את העבודה שלי כמו ב-35 שנה האחרונות. חשפתי סיפורים גם על הבייס שלי, אני מודה שאני שופר, עכשיו שנינו שופרות יחד".

בשלב זה מגל התפרץ לדבריו וטען: "אני לא מקבל את זה, אל תגיד לי שנינו שופרות. אני שופר של בן אדם אחד באופן קבוע, אתה כל פעם מחליף. פעם אתה שופר של מישהו עם שישה מנדטים ופעם של מישהו עם שבעה".

"אם אני כל פעם שופר של מישהו אחר, זה אומר שאני לא שופר", השיב כספית והסביר: "אתה מגויס מלא מלא, 24/7 לטובתם של שרה, יאיר ובנימין נתניהו. אני כל פעם חושב שמישהו אחר עשה טוב או רע".