חבר הכנסת דודי אמסלם שוחח הבוקר (רביעי) עם ענת דוידוב וגולן יוכפז ב-103FM, בעקבות פגישה שערך עם העיתון חיים לוינסון. במהלך שיחתם, התייחס השר לשעבר להתנהלותו במליאת הכנסת ולאפשרות שיכהן יום אחד כראש ממשלה.

"אני בנשמה שלי פקיד, במשך 25 שנה הייתי שותף לבניית כל התשתיות בירושלים  אני איש עשייה. אני יודע לקבל החלטות. לגבי היכולת אני לא צריך לקבל פידבק או ציונים, אני יודע מה אני שווה. אני לא חושב שאני לא יכול להיות ראש ממשלה, אני לא נופל מאף אחד אחר. בצניעות, אני עולה כמעט על כולם. אבל להיות שליח ציבור ברמה הזו בישראל זו כפיות טובה ולכן אני לא מוכן לשלם את המחיר", אמר חבר הכנסת אמסלם.

הוא התייחס להתנהלות הקואליציה בכנסת, אשר הוא אחד ממבקריה הבולטים ביותר מדוכן הנואמים: "אני הייתי יו"ר הקואליציה והשר המגשר, נהגתי בהם ברוחב לב. הם אכזריים, שחצנים ומתנשאים, אז מה נשאר לי לעשות? אמרתי להם שייקחו את זה כתקדים, פעם הבאה, אנחנו נתנהג פי 10. שיעתרו לבג"ץ".

כאשר ניסו יוכפז ודוידוב לומר כי התנהלותו יכולה להתקבל כאלימה או כוחנית, השיב אמסלם כי "אם אני אומר על חבר כנסת שהוא שקרן, זו עובדה. אז מה אגיד? שהוא לא אמר בדיוק את האמת? זה שקרן. בעולם שלי, אין לי חברים נוכלים, אני לא מדבר עם כאלו. בכנסת יש שוד, בכנסת היחס הוא 61-59, יש תשעה סגני יו"ר, הם לקחו לעצמם שישה ורוצים לתת לנו שניים ולאחמד טיבי אחד. יש גבול. כשאתה נלחץ לקיר ויושבים מולך אנשים אלימים, שהם לא ישרים, שלא מחלקים את התפקידים לפי גודל הסיעה ותקנון הכנסת, אז כשבא מישהו ודורס אותך אתה אומר לו 'בפעם הבאה אתה לא תקבל כלום'".

השר לשעבר המשיך להסביר כיצד הוא רואה את התנהלותו במשכן וטען: "מה זה סגנון? תגדיר לי מה זה ואני אענה. אני מדבר בעברית תקנית. יש נטייה בכנסת לחשוב שאם הם עושים עלינו סיבוב זה יגמר בזה, עוד אתמול הם ביקשו שנוותר בנושא ההסתייגויות, אז אני אומר להם לא – נגמר. זה שאתם מתנשאים ויהירים וצפונבונים, אנחנו לא נוותר לכם גם אם תלכו לעיתונות ולבג"ץ. אני לא סופר אף אחד, לא מעניין אותי מה אומרים או כותבים, אני לא אוותר להם".