ח"כ ינון אזולאי (ש"ס) שוחח היום (רביעי) עם ענת דוידוב בתוכנית "איפה הכסף" ב-103FM והתייחס להחלטת שר האוצר, אביגדור ליברמן, לדחות את הפסקת סבסוד מעוני היום. "לא רווח לנו, אמרתי בעבר שאחריי שיינתן גזר הדין של פאינה קירשנבאום ייצא ספין חדש מבית מדרשו של ליברמן, וזה מה שקרה", אמר. 

"אנחנו יודעים שפרשיית 'ישראל ביתנו' לא הייתה שום דבר ולא זזה סנטימטר בלי היו"ר שלהם שמתנהג כראש מאפיה. יש כל מיני אתרי תקשורת שנופלים ברשת, וכך גם ראש הממשלה בנט ששיתף איתו פעולה אתמול", המשיך. 

לטענתו, התקשורת נותנת לזה גיבוי, "אם זה היה מישהו אחר היית רואה את זה מרוח על כל העיתונים אבל היום פתאום מה שתפס זה הדחייה של ליברמן. זה לשחק שוב בנשמות של הילדים האלה, הרי אצלנו במגזר החרדי בעוד שלושה שבועות בדיוק מתחילים את הלימודים במעונות יום".

בהמשך דבריו התייחס אזולאי לכך שלא הוגש נגד ליברמן כתב אישום בפרשה: "אנשים שמעורבים בתיק שהתבטאו בשקט אמרו שיש מחדל של המשטרה שלא ידעו להשיג את המידע בזמן הנכון. ואני לא בטוח שהיא לא תוציא את המידע הנכון כשהיא תהיה בפנים ותרגיש את שערי הכלא נסגרים".

"אני אומר שיבדקו את זה ושההתנהלות שלו היא כמו של מאפיה. כמו שהוא עושה את הכותרות האלה תוך כדי משחק בנשמות של ילדים, ובוחר לעצמו את הזמנים האלה – ככה מתנהגים מאפיה", הוסיף. 

על טענתו של ליברמן כי הכספים הועברו למען טיפול באלימות נגד נשים, השיב אזולאי: "אתם שמים לב איך התקשורת נופלים עוד פעם בפח? הוא משחק עם אלימות נגד נשים על חשבון החרדים, משחק עם נשמות של ילדים על חשבון החרדים. הבנאדם משחק בתקשורת איך שהוא רוצה".

כשנשאל האם יתמכו בתקציב שיביא שר האוצר לאישור הגיב כי "חד וחלק לא, למה שנתמוך? על מה נתמוך, בפגיעה החברתית? קחי את בתי החולים הציבוריים והממשלתיים ותסתכלי על מה הם נלחמים, הובטח להם 600 מיליון ולא נתנו להם".

"כשאנחנו היינו ידענו להביא הישגים חברתיים, אין להם הישגים חברתיים ובינתיים מתעללים באנשים שעה אחרי שעה ויום אחרי יום – אז על מה נצביע?", תקף חבר הכנסת. 

בסיום דבריו הוא התייחס לחזרת הילדים לגן: "הם יכולים ללכת למעון ואומרים להם שאחרי חודשיים יצטרכו לצאת משם. אנחנו לא ניתן לפגוע בציבור שלנו גם אם נצטרך לשלם על זה מחיר".

"הוא אומר לנשים לעזוב את העבודה ולחזור הביתה או לגברים לא ללמוד תורה במדינה יהודית. אנחנו נלך בראש זקוף למעלה ולא ניתן לזה לקרות ואנחנו נעזור גם ונעשה כל מה שרק אפשר למען האברכים האלה שבזכותם אנחנו קיימים בעולם", סיכם.