עיתונאי "מעריב" בן כספית התייחס הבוקר (שישי) לשיחות שקיים השבוע יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו עם מנכ"לי פייזר ומודרנה, במסגרתן ביקש לזרז את משלוחי החיסונים לארץ. בראיון לתוכניתו של ניסים משעל ברדיו 103FM, אמר כספית: "נתניהו קצת מתבלבל, אנחנו לא באירוע שהיה אצלו לפני שנה וחצי. הוא קיבל הרבה נקודות על הנדנוד שלו לאלברט בורלא". בהמשך, אמר כי הצעת החוק שתמנע מנאשם בפלילים להיות ראש ממשלה היא הגיונית ונדרשת. 

כספית ביקר את התנהלותו הנוכחית של נתניהו ואמר: "הוא שוכח שהוא כבר לא ראש ממשלה. הוא פועל מאחורי גבה של הממשלה ומדבר במונחים היסטריים". כספית קבע כי "נפער חלל ענק בחייו של נתניהו" לאחר שפסק להיות ראש ממשלה.  

עוד טען כי החשש מן גל התחלואה הנוכחי הוא בגדר "פאניקה מיותרת", והסביר: "בינתיים הגלגל הסתובב. הישראלים התחסנו בהמוניהם וישראל יצאה מהקורונה. עכשיו חוזר ווריאנט הדלתא שהוא שונה לגמרי, אתה רואה שאין חולים קשים כרגע במספרים מדאיגם". עוד אמר כספית כי "העלייה של החולים הקשים מאוד מתונה, המערכת רגועה לגמרי, התמותה מאוד נמוכה". 

בהמשך, התייחס כספית למצב החדש בו נמצא נתניהו, לאחר כהונה של שנים רבות כראש ממשלה: "נפער חלל ענק בחייו של נתניהו, זה לא פשוט. מעולם לפניו אף ראש ממשלה לא כיהן 15 שנה". כספית הסביר: "זה 15 שנה שאתה לא נוהג, אתה לא מסתובב חופשי, אתה לא הולך לים, אתה לא פותח חלון. פתאום זה איננו: במקום 40 מאבטחים יש לך שלושה. במקום 30 עוזרים יש שניים. איין שיירה, אין החלטות ואין קבינט".

למרות שטען כי החוק הנורווגי הוא "רקוב, בלתי מוסרי ואף גובל בשחיתות", כספית אמר כי הוא תומך ביישומו בעת הזו: "הוא חיוני לתפקודה", קבע. עוד אמר כי "נוצר מצב שלכנסת נורו גדודים של חכים טריים שמבחינתם לשבת שם בלילות מול ישראל כץ ודיכטר זו חוויה. החבורה הזו של הליכודניקים המבוגרים, כולם בעשור השביעי לחייהם. כספית סיכם: "למזל כולם בשמונה באוגוסט מתחילה פגרה, אם יעבור תקציב המדינה, יצטרכו כולם ללכת לפסיכולוג או פסיכולוגית ולהתחיל לחשב את קיצם לאחור". 

כשנשאל, מה דעתו על הודעתו של שר המשפטים גדעון סער הבוקר שאמר כי הקואליציה מקדמת חוק שימנע מנאשם בפלילים להקים ממשלה, השיב כספית: "אם הגננת של הבת שלי נחשדה מתישהו בעברה פעוטה מיד יקפיאו את העבודה שלה". כספית סיכם: "זה חוק הגיוני והוא נדרש. זו די לקונה שהוא לא היה קיים עד היום. צריך לוודא שהוא יעבור את המשוכה בבג"ץ".