דרמה במליאה:  יו"ר "עוצמה יהודית" חבר הכנסת איתמר בן גביר הורד הערב (שני) בכוח מדוכן הכנסת לאחר שכינה את סגן יו"ר הכנסת ח"כ אחמד טיבי מ"הרשימה המשותפת" - "מחבל". 

העימות החל לאחר שבן גביר עלה לדוכן כדי לנאום, ובתחילת נאומו אמר: "ברשות יו"ר הכנסת, אדוני השר, כנסת נכבדה". לאחר מכן ח"כ טיבי, שניהל את הישיבה, קטע את בן גביר ודרש ממנו לקרוא גם לו אדוני. בן גביר סירב ודרש מטיבי להפנות אותו לתקנון הכנסת אך טיבי טען כי מדובר בהוראות יו"ר הכנסת.

בתגובה לדברים אמר בן גביר כי אין כל חובה לקרוא לטיבי אדוני, וקרא לעברו "אתה מחבל, לא אדוני. אתה צריך להיות בכנסת בסוריה, לא כאן".

בתגובה קרא את בן גביר שלוש פעמים ברציפות לסדר והורה למאבטחים להוציא אותו.

בן גביר סירב לעזוב את המליאה, ובסופו של דבר הוצא על ידי סדרני הכנסת בשעה שאלה ניסו להורידו מן הדוכן, וירד רק לאחר התערבותו של יו"ר הכנסת מיקי לוי.

לאחר מכן מסר בן גביר בתגובה: "אחמד טיבי הוא מחבל, שנתן למאבטחים הוראות בניגוד לסמכותו. זה לא יעבור בשתיקה, נפנה לוועדת האתיקה נגד טיבי וכבר הערב פניתי ליו"ר הכנסת מיקי לוי בדרישה להדיח את סגן יושב ראש הכנסת חבר הכנסת טיבי".

עוד אמר בן גביר, כי "אין שום סעיף בתקנון הכנסת שדורש להגיד אדוני למי שמנהל את הישיבה, בטח לא אם הוא מחבל שהיה היועץ של ערפאת וצריך להיות בפרלמנט סוריה. טיבי השתמש שלא כדין בסמכותו כדי להוציא אותי ולכן דרשתי מיו"ר הכנסת להדיח את סגנו טיבי. מי שמשתמש בסדרנים ככלי לניגוח פוליטי לא יהיה סגן יו"ר הכנסת".

טיבי מסר גם הוא בתגובה לאחר האירוע: "ביותר מעשרים השנים שאני בכנסת לא היה אירוע כזה. ח''כ שקורא לסגן יו''ר הכנסת 'מחבל. מי אתה בכלל. אתה צריך להיות בסוריה'. מסרב למלא אחרי הוראת היו"ר לרדת מהדוכן ונוהג באלימות כלפי הסדרנים, תוך שהוא מבזה את הכנסת את המשכן ואת אנשי המשמר. מדובר בהתנהגות בזויה, אלימה וגזענית שחייבים לעצור ולשים לה גבול ברור. אפס סובלנות כלפי התנהגות כזאת. והדברים יועברו לטיפולה של ועדת האתיקה לכשתקום. ראוי לציין ולהפנים: גם סגן יו"ר כנסת ערבי הוא סגן יו''ר, ואין לפגוע בו בשל כך".