ח"כ בצלאל סמוטריץ' מהציונות הדתית התייחס היום (שלישי) בראיון לאריה אלדד ובן כספית ברדיו 103FM לתקרית החריגה בה איתמר בן גביר הורד מדוכן המליאה לאחר שקרא "מחבל" לאחמד טיבי, שניהל את הדיון. סמוטריץ' תקף את טיבי ואמר: "כשאתה מנהל את הדיון - אתה משיל ממך את אידאולוגיית המפלגה ואתה מתנהג בממלכתיות. טיבי פעם אחר פעם לא מצליח לעשות זאת, הוא לא מסוגל לנתק".

יו"ר הציונות הדתית המשיך והאשים את טיבי: "הוא מתערב בדיונים, מעיר הערות. כשמשהו לא מוצא חן בעיניו, הוא אפילו משתיק ומוריד בכוח. אני חושב שפה דווקא טיבי הוא זה שרצה להתגרות ולשים אצבע בעין. לא כך צריך להתנהג כי שמקבל את הפטיש של ניהול המליאה". 

עוד אמר סמוטריץ' "ראינו אתמול אירוע של בריונות אלימה של טיבי, שניצל את הסמכות שניתנה לו כמנהל הישיבה כדי להשתיק ולסתום פיות. אני ארבע שנים הייתי סגן יושב ראש הכנסת ומעולם לא עצרתי חבר כנסת או הורדתי אותו מהדוכן, למרות ששמעתי דברים שצרמו לי מאוד מאוד לאוזן".

 חבר הכנסת אמר בנוסף כי "אני פונה לכולם בתואר 'אדוני יושב הראש', ואם זאת אני חושב שזכותו המלאה של חבר הכנסת בן גביר לא לפנות בתואר הזה. אין שום סעיף בתקנון ושום יסוד לדרישה הזאת. צריך לפנות באופן מכובד, אבל מי הגדיר שחייב לקרוא לו 'אדוני'? יש הרבה דרכים לכבד. אז בן גביר לא קרא לו אדוני וזה בסדר, זו זכותו המלאה. איך לומר? גם כשאני קורא למיקי לוי 'אדוני', אני לא באמת מתכוון למונח הפשוט - שהוא באמת אדוני".