יו"ר יהדות התורה, חבר הכנסת משה גפני, תקף הלילה (רביעי) בחריפות את ראש הממשלה נפתלי בנט במליאת הכנסת, כינה אותו "רוצח" והאשים אותו באחריות למתי מגפת הקורונה. 

"אלה שמתים עכשיו מהקורונה - נפתלי בנט הרוצח שלהם. הוא גורם לאנשים למות", אמר גפני במליאה. ח"כ אחמד טיבי, שניהל את הישיבה, העיר לו, אך גפני התעקש: "הוא האשם באלה שמתים עכשיו. לא אגיד רוצח, אמרת לא להגיד - אני לא אומר. אבל אני מתכוון לזה".

מלשכתו של גפני נמסר: "הדברים של ח"כ גפני הוצאו מהקשרם ונאמרו בהמשך ישיר לדבריו של נפתלי בנט שהאשים בשעתו בהיותו באופוזיציה את רה"מ נתניהו כאחראי ישיר למותם של אנשים מקורונה, וח"כ גפני חזר בו תוך כדי דיבור". 

עימות בין חברי הכנסת ליצמן וקריב, קרדיט: ערוץ הכנסת

כמה שעות לפני דבריו הקשים של גפני התחולל קרב צעקות חריף בין ח"כ גלעד קריב ממפלגת העבודה לבין ח"כ יעקב ליצמן, במהלכו תקף קריב את ליצמן על חלקו בפרשת מלכה לייפר וקרא לו "מגן על פדופיליות, תתבייש". 

גם שלשום התחולל אירוע חריג במליאה: יו"ר "עוצמה יהודית" חבר הכנסת איתמר בן גביר הורד הערב (שני) בכוח מדוכן הכנסת לאחר שכינה את סגן יו"ר הכנסת ח"כ אחמד טיבי מ"הרשימה המשותפת" - "מחבל". 

בתגובה, ח"כ טיבי שניהל את הישיבה קרא את בן גביר שלוש פעמים ברציפות לסדר והורה למאבטחים להוציא אותו. בן גביר סירב לעזוב את המליאה, ובסופו של דבר הוצא על ידי סדרני הכנסת שהורידו אותו מן הדוכן.