חבר הכנסת צחי הנגבי שוחח הבוקר (רביעי) בתוכניתם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והאשים את שר הביטחון, בני גנץ במחסור בחיסונים נגד הקורונה: "אין כרגע את אותם שישה מיליון חיסונים שלדעתנו נדרשים. זו לא האשמה שיש לי כלפי בנט, מי שהכשיל את קבלת מיליוני החיסונים היה בני גנץ, שחשש שמדובר בתרגיל בחירות. הייתה מדיניות שטרפדה את מה שנתניהו הוביל. היוזמה להביא מיליוני חיסונים לישראל לצורך מנת דחף אחת לפחות, רצינו 12 מיליון". 

בהמשך, ביקר הנגבי גם את המדינות הממשלתית במלחמה בנגיף ואמר: "אף אחד לא חזה את הגל הרביעי, נכון לרגע זה עבר חודש וחצי ולא התקבלה שום החלטה של הממשלה שיש לה אפקט שמשפיע על הגל ומוריד אותו ולכן הגל מתפתח. היה ניסיון נואש ומופרך להמציא תו שמח או עצוב, שום דבר מעשי לא קורה. זו הביקורת שלי".

כמו כן, התייחס הנגבי גם לדבריו של נתניהו שאמר שצריך לזרז את החיסון השלישי בניגוד לדעת המומחים ב-FDA ואמר כי "ה-FDA לא נגד, הוא פועל על פי כללים שמחייבים ודאות מדעית ולכן בשלב זה לא ניתנה החלטה. רה"מ נתניהו וכולנו דרשנו שבועות לפני הבחירות האחרונות או למעשה אימצנו את היוזמה של רה"מ להגיע להסכם מהיר עם פייזר על מיליוני חיסונים נוספים".

ח"כ מהליכוד תמך בהחלטתו של חה"כ משה גפני לחזור בו מדבריו הלילה במליאה ובמהלכו כינה את רה"מ בנט "רוצח, הוא גורם לאנשים למות, אשם באלה שמתים עכשיו מהקורונה". "טוב עשה ידידי ח"כ גפני שחזר בו מן הביטוי רוצח, הדבר הנכון לומר, כך אני לפחות מתאר את המצב, זה שהממשלה וכמובן רה"מ נושא באחריות העליונה לפעולת הממשלה מתקשה לגבש מזה שבועות ארוכים מענה יעיל להתפרצות הנוכחית".

"עברו למעלה משישה שבועות מכינונה אבל אנחנו לא רואים שיש הבנה של המציאות. מספר המאומתים נוסק מיום ליום היינו ב-13 ביוני על ארבעה מאומתים והיום 2000, מספר החולים הקשים הכפיל עצמו שוב ושוב, היו 20 והיום למעלה מ-150 חולים קשה. אני לא מזהה ואני אומר את זה בכאב אנחנו לא מזהים מדיניות מעשית שממשלה מאמצת לנוכח ההתפרצות", הוסיף. 

בהמשך, אמר הנגבי בהתיחסו לביקורת שהשמיע בשבועות האחרונים על נתניהו כי "היה לי ריאיון על דברים שהיו לפני 20 שנה 10 שנים והעתיד, שאלו על מה שהיה לפני שנים למה איוב קרא החליף אותי והסברתי שלהערכתי רה"מ העדיף את קרא כי האמין שהמדיניות שלו תהיה יותר צייתנית". 



"אני אדם עצמאי אני לא צייתן. סיפרתי מה קרה אז. נתניהו הוא המנהיג של הליכוד, זה שאני תומך ומגבה אותו לא אומר שאני לא יכול לבקר אותו על משהו שנעשה לפני שנים, שלא הייתה לו הצדקה".

כמו כן התייחס לעתידו הפוליטי של נתניהו ואמר: "הוא נבחר על ידי חברי הליכוד ברוב מוחץ להוביל אותנו במשך ארבע שנים, אם במהלך ארבע השנים תהיינה בחירות חדשות בכנסת, והבחירות יהיו על פי חוקת הליכוד, אני אתמוך ברה"מ כדי שיוביל אותנו. פעם אחת הוא הצליח והקים עם גנץ ממשלת אחדות שלצערי קרסה מהר, אבל זה לא רק מה הוא הצליח אלא מי המועמד המתאים מבחינתי להוביל את מדינת ישראל והוא עולה על כל מועמד אחר". 

אני חושב שהיכולות שלו עולות על כל אדם אחר. זה שלא עלה בידו ובידינו, לא הצלחנו להגיע ל-61 אז נעשה מאמץ להצליח בכך בהמשך. על על פי הסקרים זה לא נכון, אף אחד מאיתנו איננו מביא את הליכוד ל-30 מנדטים, בטח לא ל-36. החלטנו לא להיכנע לבריונות שיכתיבו לנו למפלגה הגדולה ביותר מי המנהיג הראוי". 

על היותו באופוזיציה, אמר הנגבי כי "צריך לדעת להיות גם באופוזיציה זה לא דבר נורא. אנחנו מאמינים שהממשלה הזאת קמה בקושי, ושלא ירחק היום והיא גם תיפול. אנחנו משלמים את המחיר, אני מדבר אחרי שלוש שעות שינה. אנחנו לא שמחים מהמצב, היינו רוצים לנהל חיי אופוזיציה יותר מסורתיים בהם אנחנו תומכים בכמה וכמה דברים, אבל מתחילת הדרך הם לא מוכנים לנהל איתנו דיאלוג אחד אמיתי על זכות האופוזיציה לעבוד בכנסת".

ח"כ הנגבי דחה את הטענות כי ח"כ קרן ברק עשויה לערוק מהליכוד לשורות הקואלציה. "קרן היא חירותניקית והיא בעלת השקפת עולם אידיאולוגית וכמובן כמו כולם לדעתי תמשיך להיאבק יחד בהרמוניה מוחלטת איתנו. אנחנו ביקשנו מהקואליציה לתמוך בחוק שלה וקרה דבר חריג ומשמח והם הסכימו". 

בסיום, התייחס הגנבי לביקורת של הדוגמנית גל גברעם נגד המשטרה ואמר כי "אני שמח שהתקשורת חשפה בצורה נמרצת ואסרטיבית את הנושא הזה ושהוא הגיע לחקירה. המשטרה זה גוף של עשרות אלפי אנשים אז אני מניח שהדבר ייבדק ומי שקיבל את ההחלטה המקוממת יצטרך להסביר אותה".