ינון מגל שוחח הבוקר (רביעי) עם איש השמאל יריב אופנהיימר, שהחליף את בן כספית בהגשה של תוכניתם המשותפת, בעקבות ציוץ שצייץ אמש בטוויטר בו כתב: "מאז פרעות תשפ"א לא אכלתי באבו חסן ביפו. חסר לי החומוס, אבל לא בא לי".

בשידור פירט מגל את ההתבטאות: "זה החומוס הראשון שאכלתי בחיי, אני חושב שזה החומוס הכי טוב שיש כאן, אך אני לא רוצה לאכול אצל ערבים מאז מה שקרה בעיר. ההתייפייפות לא מזיזה לי, אני לא מתגזען. יש פה אויב ערבי שעשה פרעות ולינצ'ים ביהודים. אם ערבים עושים התקוממות עממית, אז יש פה התקוממות לאומית".

"גזענות, ענישה קולקטיבית, שנאה. מדהים, שאפו, מה אני אגיד לך. אבו חסן עשה לינצ'ים ביהודים?", השיב בציניות אופנהיימר לדבריו של מגל. "אני אוהב ערבים, אני אוהב את התרבות הערבית, אבל כשיש מלחמה אני מתנהג כמו במלחמה", השיב מגל.

"אתה מחרים את אבו חסן. הוא לא עשה שום דבר, המשפחה שלו לא עשתה שום דבר, יש לו רק חטא אחד בעיניך, הוא ערבי. אם היית אומר לי 'אני לא הולך לאלה ששרפו והלכו מכות', הייתי מבין, אבל אתה מחרים את כולם", המשיך אופנהיימר.

בהמשך שאל מגל את אופנהיימר מדוע הוא מחרים מוצרים מיהודה ושומרון ומה ההבדל בין החרמות. אופנהיימר השיב: "מתנחל בוחר לגור בשטחים ולייצר מציאות של כיבוש. ערבי נולד ערבי".