חבר הכנסת בני בגין וחברי הכנסת מהליכוד התעמתו מילולית היום (רביעי) במליאת הכנסת, זאת לאחר שח"כ בגין הצביע נגד הצעת חוק החלת הריבונות של מדינת ישראל בחבלי יהודה והשומרון. לאחר הצבעתו של בגין, קראו לעברו חברי הכנסת מהליכוד בקריאות "בושה" וזה הגיב ב"שום דבר אתם לא יודעים". 

קודם לכן, נרשם עימות מילולי נוסף בין ח"כ ניר אורבך מסיעת ימינה לחברי הכנסת מהליכוד בעקבות הצבעתו נגד החוק. חברי האופוזיציה קראו לעברו "בושה" ואורבך תקף את ח"כ שלמה קרעי: "אתה עובד על הציבור, 12 שנה לא עשית כלום. אתה עובד על המתיישבים". 

הצעת החוק של חברי הכנסת מיקי זוהר ושלמה קרעי נדחתה ברוב של 64 מול 50. יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין  אמר בתגובה על הפלת חוק החלת הריבונות כי "ממשלת בנט-לפיד הוכיחה היום פעם נוספת שמדובר בממשלת שמאל רעה. הממשלה שהבטיחה להיות "עשר מעלות ימינה" הפילה לפני זמן קצר הצעת חוק שנועדה להחיל ריבונות בשטחי יהודה ושומרון".

"נפתלי בנט וגדעון סער שהבטיחו לשמור על ערכי הימין חשפו היום שוב את פרצופם האמיתי כשהפילו את החוק החשוב הזה. אנו נעשה הכל כדי להפיל את ממשלת השמאל, ולהחליף אותה בממשלה לאומית אמיתית", הוסיף.