חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן (הליכוד), שהספיקה לעורר מספר סערות מאז שהחלה לכהן במשכן, חשפה היום (שלישי) בראיון לערוץ כנסת כיצד הציע לה יו"ר הליכוד וראש הממשלה דאז, בנימין נתניהו, את המום המשוריין ברשימה לכנסת.

"אני והבן זוג שלי רואים חדשות ואני אומרת לו 'תשמע, יש עוד שעה-שעתיים, הוא צריך להכריז כבר. יכול להיות שהוא לא שריין אף אחד? מה קורה פה?'. כמה דקות אחרי זה אני רואה טלפון מחסום, וידעתי. זינקתי מהספה, זרקתי את הטלפון על בן זוגי, 'תענה אתה, אני לא יכולה'. הוא אמר לי 'מטומטמת, תעני'", שיחזרה דיסטל-אטבריאן.

"לקחתי את הטלפון, הייתה שיחה מאוד קצרה, הוא אמר לי 'אני חושב שבשלה העת, אני חושב שאת מאוד ראויה, אני רוצה אותך בעיקר בגלל הטיקט של העסקים הקטנים,'. ואז הוא אמר 'ויהיה לנו כיף'. אני לא יודעת לגבי הכיף, אבל כשעמדתי מולו... זה גם לעמוד מול בנימין נתניהו, שזה חדש, וגם פרק חדש בחיי שאני לוקחת בשיא הרצינות", הוסיפה.

בהמשך התייחסה דיסטל לביקורת הנשמעת כלפיה ממחנה השמאל: "עופר כסיף אמר עליי 'שפחה'. עכשיו אנחנו כבר קצת מיודדים וצוחקים על זה, אבל לא רק הוא אמר את זה, זה מאמרים חוזרים ונשנים. אני חושבת שהשמאל מזהה יריבה אולי מאיימת, והדרך שלו היא קודם כל מיתוג. השמאל הפנים לפני שנים את מה שהימין טרם למד, וזה שהכל זה מיתוג. 'נמצב אותה כנערת המים של נתניהו'.

"אני חושבת שלא השמאל ולא הימין קונים את זה. מדי פעם מתפלק להם שאני אינטליגנטית ושיש לי דעות מקוריות. אני לא סובלת מתסביכי נחיתות, אם כבר מתסביכי עליונות. כשאני נכנסת לחדר אני נורא פוחדת שכולם יהיו מטומטמים מידי, או בינוניים מידי - שזה אפילו גרוע יותר"