איש התקשורת גל אוחובסקי, המזוהה כאחת הדמויות המובילות בקהילת הלהט"ב בישראל, שוחח הבוקר (חמישי) עם ינון מגל ובן כספית ב-103FM והגיב לסערה שחולל ח"כ בצלאל סמוטריץ', שאמר אמש כי לדעתו מצעד הגאווה התחיל את ההתפרצות המחודשת של הנגיף.

"מה שיפה בזה שהשלטון התחל, זה שיש ממשלה שלמה עם יותר מדי שרים, ואף אחד לא טוען שאף קבוצה באוכלוסייה היא גורמת, אך אחד לא מתסיס נגד אף אחד, והעלוב הזה שיושב לו רקוב באופוזיציה וצריך למלא שעות בפיליבסטר, חוזר למניירות הישנות שלו ושל ביבי. זה להתסיס, להגיד הם אשמים, הערבים, ההומואים. עניינית, שני האנשים הראשונים שהביאו את הנגיף לארץ באו בטיסות מנתב"ג בזמן ממשלת המעבר, ויודעים מיהם", אמר אוחובסקי בפתח דבריו.

"לפני מצעד הגאווה היה את מצעד הדגלים, שם עשרות אלפי מתנחלים צעירים בני 16 לא מחוסנים כי לא חוסנו אז, התחבקו במעגלים במשך 16 שעות. במצעד הגאווה הרוב המוחלט מעל גיל 18, רובם מתל אביב ומחוסנים. אז הפוסל במומו פוסל, ולבצלאל סמוטריץ' יש אובססיה עם הומואים ואין לי מה להגיד. היו לאורך ההיסטוריה אנשים שהתנכלו לנו משנאה עצמית, יש לו בעיה לא פתורה איתנו. למה אני צריך לקום בבוקר ושהאיש הזה יירק עליי את התשפוכת שלו? מאיזה סיבה בעולם הוא מאשים אותנו?", הוסיף.

"בואו נגיד מילה טובה על ניצן הורוביץ, שמכיח שכששר רוצתה להיות הומו גאה ולעשות את כל העבודה שלו וגם לעבוד בשביל הקהילה, צריך לעשות את זה בנחמדות ובקלות. הממשלה העבירה השבוע 90 מיליון שקלים לקהילה. הוא מטפל כל היום בקורונה, הוא עשה משהו מאוד יפה שהשר הקודם ליצמן שדאג שכל מה שיעל גרמן עשתה לפני שנים יילך אחורה, אז ניצן מתקן ועוזר לקהילה הטרנסית שמאוד סובלת", סיים אוחובסקי את דבריו.