שר האוצר אביגדור ליברמן התייחס היום (חמישי) לדיווחים לפיהם הוא אינו לוקח חלק בדיוני קבינט הקורונה וכתב כי "כמי שמאמין בעבודה שיטתית ומסודרת כבר בשבוע הראשון חילקתי את תחומי האחריות ביני ובין השר חמד עמאר, השר הנוסף במשרד האוצר. השר עמאר מייצג את משרד האוצר בקבינט הקורונה, ואני בקבינט המדיני-ביטחוני, השר עמאר חבר בוועדת שרים לחקיקה ואני חבר בוועדת השרים לחוק ההסדרים" 

בנוסף, אני עומד בראש שלוש ועדות שרים: קבינט חברתי-כלכלי, ועדת שרים להפרטה, ועדת שרים לרגולציה והשר עמאר אחראי על הפעילות הפרלמנטרית בכנסת תוך שהוא נותן מענה לשאילתות והצעות לסדר ומשתתף בדיוני הוועדות והמליאה. בתוך המשרד אני מתמקד בגיבוש התקציב וחוק ההסדרים והעברתם בכנסת והשר עמאר מרכז את כל הקשר עם הרשות הפלסטינית והפעילות מול המגזר הערבי, הדרוזי והצ'רקסי" הוסיף.



בהמשך ציין כי "זאת החלוקה בינינו, כך זה התנהל עד עכשיו בצורה מצוינת וכך זה יתנהל בהמשך. בניגוד לגלי הקורונה הקודמים, השר עמאר ואני דוגלים בגישה בה את המשבר הנוכחי חייב להוביל הדרג המקצועי ועל המנהיגות הפוליטית לגבות את המלצותיו". 

חברי האופוזיציה רבים הפכו את הדיווחים לעילה למתקפות פוליטיות נגדם ונגד הממשלה כולה. חבר הכנסת ישראל כ"ץ (הליכוד) תקף בגל"צ: "שר האוצר לא סופר את ראש הממשלה, וגם לא החליפי. אין פה מנהיגות וטיפול בדברים מרכזיים, הם לא חושבים שבנט ראש הממשלה". חבר הכנסת יואב גלנט (הליכוד), תקף בראיון ב-103FM: "שר האוצר ושר החוץ לא נמצאים בקבינט, מה זה אומר? שהם לא רואים בעניין הזה דבר חשוב בסדר העדיפויות. תראיינו אותי עוד חודש - אנחנו נהיה בסגר. נקודה".