ח"כ מיקי זוהר מהליכוד התייחס היום (שישי) למאבקים הפנימיים במפלגת הליכוד, סביב הבחירה באורלי לוי לנציגת המפלגה בוועדה לבחירת שופטים. זוהר אמר בראיון לניסים משעל ברדיו 103FM כי "צריך לברך על כל שהליכוד היא סיעה דמוקרטית שיש לה חופש. אני לא רואה את זה כניסיון למרד, אני רואה את זה כדמוקרטיה בה רצון הרוב הוא זה קובע". 

על המתחים בתוך הליכוד, אמר זוהר: "אנחנו נקבע מי יהיה ראש התנועה שלנו, ואנו רוצים את נתניהו בתפקיד הזה. למה כל הזמן מנסים להכתיב לנו מי זה יהיה? רואים את העובדות בשטח, יש הבדל עצום בין הניהול שלנו לניהול של הממשלה, וכשיהיו בחירות אני חושב שהציבור יחזיר אותנו להנהגת המדינה". 

בהתייחס לממשלה, זוהר אמר כי "אני לא רואה את הממשלה עומדת ליפול, יש שם המון אנשים אופורטוניסטים שהתפקידים והכיסאות חשובים להם ולא טובת מדינת ישראל. חלק איבדו את הציבור שלהם. תקווה חדשה וימינה נטולי ציבור וכנראה לא ייבחרו לכנסת". 

זוהר סיפר על התחושות במפלגה אופוזיציונית: "אופוזיציה היא לא דבר מהנה, וזה לא מצב בו אתה יכול להשפיע על העשייה היום יומית, אלא בעיקר להיאבק על הממשלה הקיימת. באותה נשימה, אופוזיציה זו הזדמנות גדולה לרכוש את לב הציבור, ולהראות לו מה עשית לעומת הממשלה הקיימת. יש פערים גדולים בהישגים וביכולות".