השר בלי תיק אלי אבידר אמר כי אם במידה ולא יביא תוכן לתפקידו יתפטר, במסגרת ראיון שפורסם הערב (שישי) בחדשות 12. "אין לי דדליין", הוסיף, והבהיר כי הוא "לא מרוצה מהמצב הנוכחי. אני לא מצדיק אותו, אבל אני לא חושב שעשיתי טעות".

אבידר הכחיש את הדיווחים לפיהם אבידר "סחט" את מפלגתו, בכך שהתנה את מינויו בפירוק הממשלה: "מי שאמר את זה שקרן, מעולם לא אמרתי דבר כזה. זה גם נראה לי דבילי ואווילי, אני יותר משנה במרחב הציבורי, עשיתי הכל כדי שתקום ממשלה חדשה, ואני זה שאפיל אותה? "אני הייתי נגד פיצול הליכוד, וזה לא קשור לתפיקד שקיבלתי".

עוד דיבר על יחסה של מפלגתו ישראל ביתנו לחברה החרדית, באומרו כי "המפלגה לא שונאת חרדים. אני לא מאמין בדבר הזה". כשנשאל מדוע לא יצא נגד הקמפיין של יו"ר המפלגה אביגדור ליברמן, ענה כי "לא יוצאים שבוע לפני הבחירות נגד שום דבר".

כשנשאל מדוע סירב תחילה לתפקיד שהציע לו ליברמן, אמר כי "הוא הציע לי תפקיד שראיתי שלא אוכל להביא בו תוכן". הוא הוסיף על יחסו עם יו"ר המפלגה: "אנחנו סיעה שמתווכחת, לעתים התקשורת שלי לא נעימה כלפיו ולפעמים הפוך". 

בסוף דבריו, התייחס גם לכינוי שהוצמד לו מאז תחילת המגיפה, "מתנגד חיסונים", והסביר מדוע קיבל את מנות החיסון מאוחר יותר: "כל הסיפור הזה הוא קמפיין מתוזמר של הליכוד שנועד לפגוע בלגיטימיות שלי ושל המחאה שלקחתי בה חלק. החלטתי להתחסן לאחרונה וזה עניין אישי שלי, לא התחסנתי בתחילת הדרך וזו גם החלטה אישית שלי". 

"לא חששתי מהחיסון. לפני כמעט עשור הייתי במצב בריאותי יחסית קשה, קראתי לעצמי בן 90, ואז החלטתי לעשות שינוי. עברתי לתזונה טבעונית ואורח חיים בריא, והרגשתי שאני מספיק בריא כדי לא להתחסן. בוודאי שאמרתי שאני לא מתנגד חיסונים, כל המשפחה שלי התחסנה".