בן כספית ואריה אלדד התייחסו היום (ראשון) בפתח תוכניתם ברדיו 103FM לסערה שעוררה ח"כ ג'ידא רינאוי-זועבי (מרצ) שאמרה כי ראש הממשלה נפתלי בנט יודע כי הממשלה תיפול במידה ונצא לעימות צבאי, בשל הנוכחות של המפלגות רעמ ומרצ בממשלה. "תודה לה על אמירת האמת", אמר אלדד.

"אינני בטוח שהיא צודקת בכך שתגובת נתניהו כראש ממשלה הייתה חזקה יותר, אבל עובדה שהממשלה והצבא מנסים לגמד את האירוע, מהרקטה הראשונה לקרית שמונה ועד לרקטה העשרים על רמת הגולן. יש פה ניסיון להבין את חיזבאללה, להכיל את הרקטות, להגיד שנסראללה לא רוצה עימות", הוסיף. 

לטענתו, הסיבה לכך היא לאו דווקא הווטו של מרצ ורעמ: "לדעתי זו הרפיסות של בנט, גנץ ולפיד, ומרצ היא עלה התאנה שלהם. זה בנט שאמר בעבר שכל ירי רקטות מלבנון היא הכרזת מלחמה. כמה עלוב. ולכן גם האמת של זועבי היא משהו בעליבות הזאת".

בן כספית, שהשיב בתפקיד ה"שוטר הרע" בדיון, אמר כי: "אני שואל את כבודה מה קורה אם ביום כיפור הקרוב, למשל, יתקפו אותנו אויבינו בהפתעה כפי שכבר קרה פעם? האם מותר לנו להתגונן או שצריך אישור מיוחד לעניין הזה, ולמה לא אמרת את זה לפני שנכנסתם לקואליציה, ולא אחרי".

"וברצינות, ח"כ זועבי היקרה, היה לנו כבר ניסיון עם זועבי אחרת, זו שעלתה על המרמרה ושיתפה פעולה עם הטרוריסטים שהיו עליה - אם את מקנאה בה, תפרשי עכשיו מהקואליציה ותתחילי מחדש. אם לא, אני מקווה שמישהו יקרא אותך לסדר", המשיך. 

לדבריו, ישראל מאוימת בכל רגע נתון על ידי 200 אלף רקטות וטילים מדויקים של חיזבאללה, ועוד אלפים רבים של רקטות בידי ארגוני טרור ברצועה. "אם את חושבת שבכל פעם שנצטרך להילחם על ביטחוננו נצטרך ממך אישור - את טועה. זה לא היה, זה לא יהיה, ואם זה המצב אז צריך לשנות אותו כאן ועכשיו, תודה", סיכם.