ח"כ ישראל כ"ץ שוחח היום (שני) בתוכניתו של אראל סג"ל ב-103FM ותקף את יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו ושר הביטחון בני גנץ "בגלל ביבי וגנץ אין תקציב, כי ההסכם שלהם כלל סעיף אחד מטורף שאומר שאם התקציב לא עובר אין רוטציה. כולנו נקלענו לוויכוח על הרוטציה תוך כדי התקציב. גנץ חשב שהוא נלחם מבחינתו בצדק שהוא רוצה לקיים את הרוטציה". 

"השיתוק הפוליטי מנע העברת תקציב וחוק הסדרים, את התקציבים של 2020-2021 ההמשכיים הצלחתי להעביר בתמרונים קשים מאוד ולשמחת המדינה זה עבר. 411 מיליארד מתוך 412, 420 מתוך 426 עבר ב-21 פלוס סיוע קורונה אבל לא הצלחתי להעביר את חוק ההסדרים", הוסיף. 

בהמשך, התייחס לתקציב המדינה שאושר לאחרונה על ידי שרי הממשלה ואמר כי "הפכו את זה לקמפיין אדיר של מיסים, זה יותר חמור מלהעלות את מס ההכנסה כי יש מילון איש שלא משלמים. את המיסים האלה משלמים גם השכבות החלשות ומעמד הביניים. לוקחים מיליארד שקל כאילו כדי לחזק את הרפואה הציבורית, אבל אף אחד לא יפסיק ללכת לרופאים פשוט ישלמו יותר. פשוט שפכו מסה של העלאות מיסים וגזירות ולכן קראתי לזה מס עבאס כי לא הייתה סיבה כלכלית להעלות מיסים. הגירעון ירד"



כ"ץ התייחס גם למס הגודש שעלול להיות מוטל על הנכנסים לתל אביב ואמר כי "התנגדתי לדבר הזה גם כשר תחבורה וגם כשר אוצר. פקידי האוצר לא דואגים לתחבורה או לבריאות ולחינוך. הם רוצים להכניס יותר כסף לקופת המדינה. לכן, גם השתייה, רוצה להילחם בכלים חד פעמיים? תתמרץ את המחזור יותר, תעשה הסברה". 

בהמשך, ביקר ח"כ כ"ץ את ח"כ מנסור עבאס ואמר כי "יושב אדם, ראש התנועה האסלאמית ועולים אליו לרגל הוא יושב בחדר, אפילו לא שר. בנט רה"מ יושב בחדר הממשלה ומנסור עבאס הסולטאן יושב ומחלק את הכספים. ההתחייבות הפוליטית שקיבל מתוך מה שסחט תמורת התמיכה לאיזה משרד הוא מעביר תקציבים"

"זה מנהל לא תקין, בחיים כשר אוצר לא הייתי מסכים לדבר הזה לשבת באופן פוליטי לחלק עשרות מיליארדים זה לא נקרא סיוע למגזר הערבי זה נקרא שוחד וכאן היועמ"ש לא מתערב ובתקשורת במקום לתקוף את זה היא תוקפת אותנו",אמר. 

בסיום, דחה חבר הכנסת את האפשרות שיהיה פריימריז בליכוד ואמר כי "אני נקטתי בעמדה שנתניהו נבחר להיות ראש הליכוד ומועמדנו לראשות הממשלה ל-4 השנים הקרובות לכן אין צורך לעשות פריימריז עכשיו. שכנעתי בעמדה הזאת. הליכוד לא צריך עכשיו פריימריז".