רגע מביך בוועדה: במהלך דבריה של ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס בוועדת החוקה שנערכה היום (שני) בכנסת, נשמעה מצד אחד ממשתפי הזום הקללה "בת ז**ה". בתגובה להערה, ח"כ גלעד קריב ביקש להשתיק מיקרופונים בזום. צפו ברגע הביזארי: 

מי שחרר קללה בעת דבריה של ד"ר שרון אלראי פרייס בוועדת החוקה? צילום: ערוץ כנסת

יו"ר ועדת החוקה ח"כ גלעד קריב הגיב לדברים בהודעה: "לא נאפשר בוועדת החוקה כל פגיעה בכבודם של עובדות ועובדי הציבור. משנשמע הגידוף במהלך הדיון, מבלי שהיה בידינו לאתר את הדובר, ומבלי שניתן היה לדעת כלפי מי כוונה האמירה - הוריתי לוודא שכל הדוברים המשתתפים בזום מושתקים מידית". 
יו"ר הכנסת מיקי לוי אמר: ״אני מגנה בכל תוקף את האמירה הירודה והמקוממת הזו. אין מקום לקללות ולשיח כזה בכנסת. אורה לבדוק מי אמר את הדברים ולפעול בהתאם״.
בעלה של אלרעי-פרייס: "אפס קילל את אשתי, ח"כ קריב - בושה לכנסת"
בהמשך הוועדה אמר קריב: "אני רואה שמתעורר כאן דיון על כך שבחלק הראשון של הישיבה נשמע דרך מערכת הזום גידוף מכוער שאנחנו לא יודעים מי אמר אותו ולכיוון מי נאמר, כיוון שלא ראינו את האומר. אנחנו כמובן נבדוק אם נוכל לדעת במי מדובר, וכמובן דרכו לישיבות הוועדה ואולי בכלל לבית הזה תיחסם". 
בתוך כך, קריב פנה לקצין הכנסת ולמנכ"ל הכנסת לבצע בדיקה של הגורמים המוסמכים האם ניתן לאתר את הדובר שגידף במהלך דיון הוועדה. לאחר מכן, קצין הכנסת עדכן כי בתום בדיקתו עם אנשי המקצוע במשכן עולה כי לא ניתן לדעת מיהו האדם, מבין 77 משתתפי הדיון בוועדת החוקה, שקילל את שרון אלרעי-פרייס וכי לא ניתן לדעת האם הדברים נאמרו כחלק מהדיון. 
גלעד קריב מתייחס לקללה לעבר אלרעי פרייס. צילום: ערוץ כנסת
בהמשך לדברים, ח"כ יואב קיש (הליכוד) כתב בחשבון הטוויטר שלו: "רוצה לחזק את ד"ר שרון אלרעי פרייס שעובדת מסביב לשעון ועושה לילות כימים עבור עם ישראל. הקיצונים, שהם מיעוט שבמיעוט, אינם מייצגים את ההערכה הרבה לה היא זוכה ובצדק".
ח"כ איתן גינזבורג (כחול לבן) הגיב גם הוא לדברים בחשבון הטוויטר שלו: "בשום עולם. בשום מקום. בשום דיון. על שום אדם. ובטח שלא בכנסת ישראל. שרון אלרעי-פרייס - מחזק אותך!".