שר האוצר אביגדור ליברמן הביע הערב (שבת) את התנגדותו לסגר בראיון שהעניק לחדשות 12: "אין שום סיבה כרגע להגיע לסגר, צריך לעשות הכל למנוע אותו".

"מי שמאיים בסגר זו בעיקר התקשרות, דווקא רה"מ, שר בריאות וכל השרים כולל שר האוצר אומרים - אין שום קורלציה בין סגר לתחלואה. מה שבטוח יש קורלציה בין סגר לבין פגיעה בכלכלה. לא צריך להיכנס לאופוריה או לפאניקה, אלא לקבל החלטות בצורה רצינית", הוסיף

בתוך כך, כשנשאל על הפיצויים שיעניק במידה ולא יצליחו למנוע את הסגר, התעקש והבהיר כי "אנחנו לא מדברים כרגע על פיצויים, אלא על מאבק בקורונה למנוע את הסגר וכל מה שצריך נשקול בצורה אחראית, לא נפזר כסף מהמסוק".

ליברמן, שנודע בעבר כמי שהסתכסך לא פעם עם רה"מ הנוכחי, נפתלי בנט, טען כי טיפולו בקורונה מיטבי: "אני חושב שרה"מ מתפקד בצורה מצויינת, מקבל החלטות בצורה רצינית, אני מסתכל על מה שעברנו בשנה וחצי ואני חושב שהוא מתפקד, כל ההחלטות בדיוק בהתאם למצב".

"האחריות חלה על כל שרי הממשלה בוודאי שבקורונה", אמר שכשנשאל מדוע נראה כי השרים האחרים מתחמקים מהטיפול במגיפה, "כולנו נושאים באחריות. מבטע הדברים רה"מ לוקח אחריות כמו בכל המדינות האחרות, תמיד ראש מדינה מוביל את המאבק הזה וכולנו מחוייבים לתת לו גיבוי".

מחלקת קורונה אסף הרופא (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
מחלקת קורונה אסף הרופא (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

כמו כן, התייחס לטענות נגדו על כך שלא נכח עד כה בדיוני הקורונה: "זו התנשאות וזלזול בשר נוסף במשרד האוצר, חמד עמאר, שהוא לא פחות טוב ממני ומכל האחרים. הוא מכיר טוב ממני את המגזרים שנפגעים, ואני חושב שהוא עושה את העבודה מצוין. עשינו חלוקה מאוד בבורה, הוא בקבינט הקורונה ואני בקבינט המדיני-בטחוני".

בסוף דבריו, התייחס לדבריה של מירי רגב, אשר טענה בראיון לידיעות אחרונות כי תקים ליכוד מזרחי "אמיתי" במידה וחברי הליכוד "ימשיכו לבחור מנהיגים עם DNA לבן", ואמר כי היא "הכריזה מלחמה על נתניהו ושמה אותו פג תוקף והכריזה מלחמה על ראשות הליכוד. היא מוציאה את השד עדתי ומנצלת אותו בצורה הכי צינית ובוטה, עוד פעם, אני לא מתערב בענייני הליכוד, אך לא ראיתי ניצול ציני כזה שנים".